معرفی توانمندی های اقوام و طوایف مختلف فارس منزلت ویژه می دهد

پهلوانیان گفت: حضور اقوام و طوایف مختلف ترک، لر و عرب و... به فارس جایگاه و منزلت ویژه ای داده است و باید در معرفی توانمندی های عشایر و حمایت از آنها اقدامات مطلوب انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، احمد پهلوانیان، امروز شنبه (30 مهر) در نشست هم افزایی مدیرکل امور عشایر فارس، فرمانده سپاه عشایر و مدیر آموزش و پرورش عشایر فارس گفت: حضور اقوام مختلف و عشایر از برجسته ترین ظرفیت های استان فارس به شمار می رود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس افزود: توصیف هر سیاه چادر به عنوان بنگاه اقتصادی تولیدی توسط مدیرکل امور عشایر فارس مصداق واقعیت است.

وی اضافه کرد: عشایر در طول تاریخ همواره پشتوانه نظام جمهوری اسلامی بوده اند و باید در معرفی توانمندی های عشایر و حمایت از آنها اقدامات مطلوب انجام شود.

پهلوانیان فارس را یک ایران کوچک دانست و بیان کرد: حضور اقوام و طوایف مختلف ترک، لر و عرب و... به فارس جایگاه و منزلت ویژه ای داده است.

وی تصریح کرد: با هم افزایی اداره کل امور عشایر فارس، آموزش و پرورش عشایر فارس و سپاه عشایر استان و نهادها و ادارات ذیربط باید تولیدات فاخر و ماندگار عشایر در حوزه اقوام و زندگی آنها و در بحث خدمات نظام جمهوری اسلامی که در بحث عشایر صورت گرفته باید تلاش کرد تا در تاریخ به یادگار بماند.

کد خبر 1225561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha