برای تحقق جهاد تبیین در خوزستان باید برنامه‌ریزی کرد

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد جهاد تبیین را یک رسالت مهم و مورد تاکید مقام معظم رهبری دانست و با بیان اینکه برای تحقق آن در سطح استان خوزستان باید برنامه‌ریزی کرد گفت: باید در مقابل تولیدات رسانه‌ای دشمنان محتواهای غنی تولید شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، قرارگاه «جهاد تبیین» تحت اشراف نماینده ولی فقیه در استان خوزستان تشکیل و در مأموریت نخست آن پیرامون آموزش و پرورش گفت‌وگو شد.

 

حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد در این قرارگاه با اشاره به هجمه‌های مختلف به نسل جوانان اظهار کرد: آموزش و پر‌ورش از اثرگذاری بالایی برخوردار است لذا باید بر روی اساتید و معلمین کار کرد.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه جهاد تبیین که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید کرده‌اند رسالت ما است اضافه کرد: برای تحقق این موضوع در سطح استان خوزستان باید برنامه‌ریزی کرد.

 

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی استان خوزستان نیازمند حمایت‌های مختلف هستند افزود: آموزش و پرورش اولویت اول ما است به جهت اینکه نسل و فرزندان ما از کودکی تا جوانی در اختیار آنها هستند.

 

امام جمعه اهواز به سهم صدا و سیما در شرایط کنونی اشاره کرد و ادامه داد: برای فضای مجازی باید فکری کرد و در مقابل تولیدات رسانه ای دشمنان باید محتواهای غنی تولید شود.

 

وی بر برنامه‌ریزی در سه بازه زمانی مختلف کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت و حضور و پای کار آمدن تمامی دستگاه‌ها تأکید شد.

 

این قرارگاه پیرامون تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر جهاد تبیین مسائل مختلف کشور برای قشرهای مختلف به ویژه جوانان تشکیل شده و در موضوع نخست آن پیرامون آموزش و پرورش بحث و گفت‌وگو صورت گرفت.

 

در این نشست با محوریت آموزش و پرورش، به جامعه بزرگ مخاطبین در نهاد از دانش آموزان، معلمان تا والدین اشاره و بر ضرورت برنامه‌ریزی جامع با پیوست فرهنگی برای هر یک از این گروه‌ها تأکید شد.

 

«اعزام مبلغ و سخنران به کلاس‌ها» و «تقویت بنیه دینی و اعتقادی دانش‌آموزان»، «توجه به والدین و معلمان» از جمله مأموریت‌های تعریف شده در قرارگاه «جهاد تبیین» تحت اشراف نماینده ولی فقیه در استان خوزستان است.

 

در این نشست، سردار شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان، مدیر صدا و سیمای خوزستان، شماری از مدیران عامل شرکت‌های استان و جمعی از فعالان عرصه آموزش و پرورش حضور داشتند.

 

کد خبر 1225569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha