رسانه‌ها باید همچون روایتگران دوران جنگ روایت رسانه‌ای موثری از وقایع اخیر داشته باشند

رمضانی گفت: در وقایع اخیر رسانه‌ها باید همچون روایتگری که جنگ را روایت می‌کرد روایت رسانه‌ای موثر را به کار می‌بردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، مهدی رمضانی بعدازظهر امروز شنبه (۳۰ مهرماه) در سی و هفتمین جلسه شورای اطلاع‌رسانی کردستان اظهار کرد: چهل و سه سال از عمر نظام اسلامی ما که مبتنی بر دین، بندگی خداست می‌گذره و ما هم در مسیر حکومت اسلامی ایران هستیم.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان افزود: دشمن با روی کارآوردن جنگ سخت راه به جایی نبرد و از دریچه جنگ نرم وارد شد که از فتنه ۸۷و ۸۸ گرفته تا فتنه ۹۸ و اغتشاشات اخیر که یک فتنه عقیدتی است را در پیش گرفت.

 

 

وی خاطر نشان کرد: همه ما و مسئولان نظام از فوت مهسا امینی ناراحت شدند اما بهانه رسانه‌های معاند شد و سوء‌استفاده جریانات مرده‌ی مرده خور برامون محرز بود و در این جریان مردودی بخشی از سیاسیون و نخبگان رو دیدیم.

 

 

رمضانی اضافه کرد: در وقایع اخیر رسانه‌ها باید همچون روایتگری که جنگ را روایت می‌کرد روایت رسانه‌ای موثر را به کار می‌بردند.

 

 

وی با بیان اینکه امپراطوری رسانه‌ای دشمن پول، امکانات، فکر و قدرت دارد، بیان کرد: رسانه‌های داخلی می‌توانستند با فکر و هم‌اندیشی به روایت واقعیات بپردازند و افکار عمومی را آگاه کنند.

 

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان تصریح کرد: هفت هزار و ۱۰۰ شهیده خانم در کشور داریم که ۵۶۶ شهیده مربوط به کردستان است و اکنون که کومله شعار« ژن، ژیان، آزادی» را سر می‌دهد خود عامل شهادت این بانوان به بدترین وضع ممکن شده‌اند.

 

 

رمضانی اضافه کرد: دنیا دنیای مدیا و رسانه است اما فیک بودن عملیات رسانه‌ای دشمن را باید تشریح و تبیین کرد چرا که  برخی اخبار کذب و دروغ به جمهوری اسلامی نمی‌چسبد.

 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان نیز در این جلسه اظهار کرد:  بدخواهان نظام در جنگ نظامی، دیپلماتیک، جنگ مخملی نتوانستند کاری از پیش ببرند اما امروز امپراطوری رسانه همه پای کار آمدند و جای خوشحالی است که مردم با هیچکدام از این رسانه‌های معاند همکاری نکردند.

 

 

علی اصغر دریایی افزود: سال ۴۶ در حمایت از امام راحل مردم کُرد از امام و انقلاب حمایت کردند و امروز هم مردم پشتیبان نظامند و از جریان‌های معاند حمایتی نخواهند کرد.

 

 

وی با بیان اینکه رسانه‌های معاند اولین روایت‌ها را بیان می‌کنند، افزود: مرجعیت رسانه‌ها باید به رسانه‌های داخلی برگردد در حالیکه متاسفانه رسانه‌های داخلی با خود تحقیری مواجه شده‌اند.

 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان اضافه کرد: رسانه‌های معاند با سیاه‌نمایی‌ها کاری کردند مردم ناراحت باشند باید رسانه‌ها کاری کنند که حال دل مردم خوب شود.

 

 

در این جلسه مدیران خبرگزاری‌های استان نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص وقایع اخیر مطرح کردند.

کد خبر 1225588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha