گشایش مرز چیلات و تسریع در پروژه های راه سازی مهم ترین مطالبات مردم دهلران است

فرماندار ویژه دهلران گفت: گشایش مرز چیلات و تسریع در پروژه های راه سازی و از همه مهم تر بکارگیری نیروهای بومی در شرکت ها و تکمیل کارخانه سیمان دهلران از مطالبات جدی مردم و مسئولان دهلران است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام« لطیف صادقی»در آیین تکریم و معارفه دادستان دهلران، اظهار کرد: ظرفیت های این شهرستان در حوزه نفت و گاز و کشاورزی و سرمایه گذاری های دولت در این حوزه ها امیدبخش است.

 

وی یادآور شد: ایجاد تفرجگاه برای مردم را از دیگر مطالبات دانست و افزود: پروژه بام دهلران شروع شده و جهت رفاه مردم تسریع در عملیات اجرایی آن ضرورت دارد و نیازمند حمایت دستگاه قضایی است.

 

امام جمعه دهلران هم از نقش قوه قضائیه، نیروهای مسلح، شورای تامین شهرستان و فرماندار ویژه دهلران و معاون سیاسی فرماندار در موضوع امنیت و اغتشاشات اخیر قدردانی کرد.

 

حجت‌الاسلام «سید محسن موسوی» تسریع در پرونده های قضایی و تکمیل پروژه های نیمه تمام و رها شده را از دادستان خواستار شد و اضافه کرد: دادگستری پناهگاه مظلومان است و همواره مورد اعتماد مردم بوده است.

 

وی با قدردانی از زحمات بزرگان، متنفذین و ریش سفیدان در حل و فصل منازعات در سطح شهرستان، افزود: یکی از مواردی که به هنگام درگیری منجر به قتل دیده می شود، نقل مکان اجباری اقوام و بستگان درجه چندم فرد مجرم است که از دستگاه قضا انتظار می رود به این موضوعات و معضلات ورود و مانع آسیب دیدن و تضییع حق سایر افراد بی گناه شود.

 

گفتنی است، در پایان با تقدیر از زحمات جباری دادستان قبلی دهلران بهنام تیرافکن بعنوان دادستان جدید دهلران معارفه شد

 

کد خبر 1225592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha