ضرورت تقویت ظرفیت‌های کانون پرورش فکری /کار در حوزه کودک و نوجوان باید علمی و اعتقادی باشد

زارعی کوشا ضمن تاکید بر تقویت ظرفیت‌های کانون پرورش فکری تصریح کرد: باید کار در حوزه کودکان و نوجوانان به باور تبدیل شود و مبتنی بر قواعد علمی باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان کردستان، اسماعیل زارعی کوشا عصر شنبه (۳۰ مهرماه) در دیدار با مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان با بیان اینکه کار کانون پرورش فکری جزو فعالیت‌های ریشه‌ای و مهم است، اظهار کرد: متاسفانه آنگونه که شایسته است به این حوزه توجه کافی و لازم نشده است و اعتقاد دارم که باید با باور و یقین قلبی در این حوزه کار شود.

 

 

استاندار کردستان افزود: ثمرات و نتایج کار فرهنگی در کانون پرورش فکری در آینده نتیجه خواهد داد. 

 

 

وی ضرورت انجام اقدامات ایجابی در مسائل فرهنگی را یادآوری کرد و گفت: در امر پرورش کودکان و نوجوانان اعتقادی  باید با کارها و اقدامات خلاقانه زمینه بروز استعداد و خلاقیت این سرمایه های ارزشمند و آینده ساز فراهم شود.

 

 

استاندار کردستان ضمن صحه گذاشتن بر اهمیت فعالیت‌های کانون پرورش فکری وعده داد که از همه امکانات و در حد مقدورات برای رفع مشکلات و نیازهای کانون اقدام خواهد شد.

 

 

زارعی‌کوشا توجه به مسئله پرورش در کنار آموزش را حائز اهمیت برشمرد و اضافه کرد: کردستان سرزمین استعدادهای درخشان و پویا است و در همه زمینه‌ها نخبه پرور است، بنابراین ما وظیفه داریم بسترهای شکوفایی این استعدادها را فراهم کنیم.

 

 

 

 

 

کد خبر 1225620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha