حجت الاسلام محسن مظاهری دبیر ستاد احیا امر به معروف اصفهان شد

حجت الاسلام محسن مظاهری با حکم آیت الله صدیقی به عنوان دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «محسن مظاهری« با سابقه مسئولیت تعلیم و تربیت سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان به عنوان دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان منصوب شد.

پیش از این حجت الاسلام عبدالهی نژاد تصدی این مسئولیت را بر عهده داشت تا اینکه به پیشنهاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان حجت الاسلام مظاهری به ستاد مرکزی کشور معرفی و سپس حکم وی از سوی آیت الله صدیقی صادر شد.

 

آیت الله «سید یوسف طباطبایی نژاد« روز شنبه« 30 مهرماه« در نشست اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان و معرفی دبیر جدید گفت: مسئولیت مهم این فریضه نباید تنها بر عهده اعضای ستاد قرار بگیرد بلکه مردم و نهادهای اداری نیز نقش خود را ایفا کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان افزود: برای امر به معروف و نهی از منکر باید با نیت الهی کار کرد و در چنین شرایطی کار موثر واقع می شود.

وی ادامه داد: برای رفع چالش های اجتماعی به جهاد تبیین و ایجاد بستر گفتگو و جذب نیروهای جوان نیاز داریم اگر مساجد رونق پیدا کند شاهد اتفاقات خوبی در جامعه خواهیم بود.

 

آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه ائمه جماعات مساجد علاوه بر تبلیغ دین و بیان احکام و توصیه های دینی، به مسائل اجتماعی هم بپردازند، تصریح کرد: جهاد تبیین و بیان اقدامات صورت گرفته در طول دوران انقلاب، زمینه امیدواری و جذب به نظام را فراهم می کند.

کد خبر 1225625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha