اختتامیه جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی همزمان با سومین سالگرد شهادت حاج قاسم

مهدوی فرد گفت: استان کرمان امسال در ایام سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی میزبان چهارمین جشنواره فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ محمود مهدوی فرد، یکشنبه(اول آبان) در نشست خبری با اشاره به چهارمین جشنواره ملی فعالان فضای مجازی به میزبانی کرمان گفت: این اداره کل برای شناسائی هنرمندان و ادیبان استان و دریافت آثار ناب تولید شده ویژه دفاع مقدس برنامه ها و جشنواره های استانی و ملی برگزار می کند.

 

 

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان جشنواره ادبی "یوسف" ویژه آثار مکتوب داستان های کوتاه و بلند دفاع مقدس و شهدا؛ جشنواره "نخل های سوخته" ویژه اشعار دفاع مقدس و ... در همین راستا است.

 

 

 

وی اعلام کرد: استان کرمان امسال در ایام سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی میزبان چهارمین جشنواره فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی است که در سیرجان برگزار خواهد شد.

 

 

 

وی به برگزاری جشنواره های هنری و سینمائی حوزه دفاع مقدس هم اشاره و بیان کرد: جشنواره ترنم فتح و فانوس از جمله این جشنواره ها است که اختتامیه مرحله استانی آن پنجشنبه پنجم آبان ماه جاری در رفسنجان برگزار می شود.

کد خبر 1225709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha