یکی بودن گفتار و عمل مسئولان از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر است

حجت الاسلام حیات الغیب، با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی، گفت: عمل کردن به وعده و گفتار مسئولان از مصادیق امر به معروف و نهی از منکراست

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین « سید لطف الله حیات الغیب» امروز در دیدار با دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با اشاره به حساسیت و اهمیت امر به معروف و نهی از منکر، اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر کار پیامبران و انبیا الهی است.

 

وی با بیان اینکه سخت ترین کار ساختن انسان هاست چه در حوزه فردی که در حوزه اجتماعی بسیار قابل اهمیت است، افزود: کار آمران به معروف و ناهیان ازمنکر بسیار ارزشمند است و دارای پاداشی بزرگ است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر اعتقادی و قلبی است و اگر قلبی و دلی نباشد اثرگذار نخواهد شد، باید عمیقاً در رفتار گفتار عامل به معروف یکی باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: ستاد امر به معروف ونهی از منکر برای ترویج معروف ها و نهی از منکر ها باید با برنامه ریزی دقیق اقدام کند.

 

حجت الاسلام حیات الغیب ابراز کرد:  بهترین جایی که آمران به معروف و ناهیان از منکر باید فعال شوند در میان نسل جوان و نوجوان است.

 

وی ادامه داد: دشمن برای گمراهی جوانان ما برنامه ریزی زیادی انجام داده است و ما باید برای مقابله با این اقدامات جدی تر عمل کرده و در فضای دانشگاه و مدارس بیشترفعالیت شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین  حیات الغیب با بیان اینکه بدترین منکر بدبینی مردم نسبت به نظام است، افزود: مسئولان باید مواظب گفتار خود باشند و خلاف آنچه می گویند عمل نکند که باعث بی اعتمادی مردم به نظام شود.

کد خبر 1225719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha