سیاست گذاری شورای ششم شهری کرج با رویکرد انقلابی و ارتقاء زیرساخت ها است

افضلی با اشاره به اینکه هم افزایی و تعامل در بین اعضاء شورای شهر و مدیریت شهری بستر رفاه شهروندان را فراهم ساخته است گفت: سیاست گذاری شورای ششم شهری کرج با رویکرد انقلابی و ارتقاء زیرساخت ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « احمد افضلی» طی نشست هم اندیشی با اعضای مدیریت شهری کرج که یکشنبه 1 آبان با حضور استاندار البرز برپا شد گفت: بهره برداری از پروژه های عمرانی مرکز استان البرز به زودی محقق می شود.

 

سرپرست هماهنگی امورعمرانی استانداری البرز افزود: کاهش ترافیک شهری و انتظام بخشی به فعالیت دیگر دستگاه های خدماتی از جمله اهداف عمرانی مدیریت شهری است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

 

وی با اشاره به اهمیت توسعه شهری اظهار کرد: هم افزایی و تعامل در بین اعضاء شورای شهر و مدیریت شهری بستر رفاه شهروندان را فراهم ساخته است.

 

وی در بخش دیگر سخنان خود به زیرساخت هایی همانند بیمارستان، هتل، مراکز آموزشی و ورزشی در استان اشاره کرد و گفت: ضروری است در این رابطه مدیریت شهری برنامه ریزی و سیاست گذاری لازم را در نظر داشته باشد تا مشکلات مرکز استان مرتفع شود.

 

افضلی با بیان اینکه برپایی انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر کرج با توجه به حضور نیروهای انقلاب بارقه امیدی برای مردم است عنوان کرد: فعالیت های تخصصی شورای انقلابی کرج با رویکرد انقلابی و ایمانی در مسیر رشد مدیریت شهری با توجه به مبانی اسلامی شهری فعالیت دارد.

 

استاندار البرز خاطرنشان کرد: تزریق روحیه امید با بهره مندی از مدیران انقلابی با هدف رسیدگی به دغدغه های مردم و کاهش مشکلات آنان یکی از ویژگی های شورای شهر کرج در دور ششم است. 

کد خبر 1225722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha