نشست روشنگری «جهاد تبیین» در کانون فرهنگی هنری امامت برگزار شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امامت گفت: نشست روشنگری «جهاد تبیین» با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بیله سوار برای اعضای کانون فرهنگی هنری امامت در مسجد جامع روستای خلیفه لو برگزار شد.

«حجت بهراد» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: نشست روشنگری «جهاد تبیین» با حضور حجت الاسلام «فاضلی نیا» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بیله سوار برای اعضای کانون فرهنگی هنری امامت در مسجد جامع روستای خلیفه لو برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امامت تصریح کرد: تشریح منویات مقام معظم رهبری در خصوص «جهاد تبیین» و بازگویی ابعاد مختلف این مسئله برای روشنگری بیشتر در سطح جامعه از مهمترین مباحث این نشست بود.

 

وی افزود: اکثریت اهالی روستا در این برنامه فرهنگی حضور فعال داشتند و پس از این نشست نیز نماز جماعت با حجت الاسلام «فاضلی نیا» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بیله سوار در مسجد جامع روستا برگزار شد.

 

بهراد خاطر نشان کرد: برای قطع شدن زنجیره فتنه در کشور باید بصیرت افزایی و ترویج «جهاد تبیین» را سرلوحه فعالیت های فرهنگی قرار دهیم تا بتوانیم سطح آگاهی جامعه را نسبت به توطئه های رسانه ای دشمنان بالاتر ببریم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امامت یادآور شد: رسانه های معاند با القاء ناامیدی در سطح جامعه تلاش می کنند تا بین مردم و نظام شکاف ایجاد کنند اما در این توطئه شوم نیز ناکام خواهند ماند.

 

در پایان این برنامه فرهنگی مردم روستای خلیفه لو با سر دادن شعار «مرگ بر ضد ولایت فقیه» با آرمان های انقلاب تجدید پیمان بستند و اغتشاشات اخیر را محکوم کردند.

 

 

کد خبر 1225728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha