مجتمع فرهنگی هنری ارشاد بافق در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد

ارجمند گفت: مجتمع فرهنگی هنری ارشاد بافق در آینده‌ای نزدیک افتتاح و بهره برداری از آن آغاز می شود.

حسین ارجمند، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، ضمن اشاره به مراحل ساخت مجتمع فرهنگی هنری ارشاد این شهرستان گفت: این پروژه یک هزار متر مربع زیر بنا دارد و از مصوبات سفر ریاست جمهوری  به استان یزد است  و از سال  1395 ساخت آن شروع شد.

 

وی درباره امکانات این مجتمع اظهار کرد: این مجتمع فرهنگی هنری، شامل گالری نمایشگاهی، سالن آمفی تئاتر، فضاهای نمایشگاهی، آموزشی و بوفه هایی برای عرضه محصولات فرهنگی است و با راه اندازی این مجتمع مشکل کمبود فضا برای انجام کارهای فرهنگی و هنری بر طرف می شود و اتفاق بزرگی در حوزه فرهنگ شهرستان بافق رقم خواهد خورد.

 

ارجمند درباره علت تاخیر افتتاح طرح مذکور گفت: عملیات ساخت این مجتمع فرهنگی هنری دیماه سال گذشته تکمیل شد و قرار بود در دهه فجر1400 افتتاح شود که بحث تجهیز سالن نمایش، بهره برداری از آن را به تاخیر انداخت و این در حالی بود که امکان استفاده از دیگر بخش های مجتمع امکان‌ پذیر بود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمام تجهیزات خریداری و نصب شده است و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد این مجتمع فرهنگی – هنری باشیم.

کد خبر 1225729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha