برگزاری نخستین جشنواره  استعداد یابی ورزشی جانبازان و معلولین شهرستان بافق

رئیس هیات ورزشی جانبازان و معلولان بافق از برگزاری نخستین جشنواره استعداد یابی ورزشی بین این افراد، از فردا دوشنبه در سطح شهرستان خبرداد.

حسن حیدری پور رئیس هیات ورزشی جانبازان و معلولان شهرستان بافق در گفت و گو با خبرنگار شبستان در یزد  بیان کرد: این جشنواره با مشارکت شرکت سنگ اهن مرکزی و باشگاه ورزشی آهن و همکاری اداره های ورزش جوانان، بهزیستی، بنیاد شهید، موسسه خیریه جامعه معلولین بافق و هلال احمر برگزار می شود.

 

وی افزود: این جشنواره در روز دوشنبه هفته جاری از ساعت۷ و 30 دقیقه صبح با حضور ۳۰۰ نفراز ورزشکاران جانباز و معلول شهرستان از ورودی پارک تفریحی آهن شهر میدان قارچ جنب شهربازی با پیاده روی آغاز می شود.

 

به گفته این فعال ورزشی، هدف از برگزاری این جشنواره  شناسایی استعدادهای ورزشی معلولان و سوق دادن آنها به سمت رشته های ورزشی که استعداد و انگیزه بیشتری در آن رشته دارند، عنوان کرد.

 

رئیس هیات ورزشی جانبازان و معلولان شهرستان بافق ضمن تقدیر و تشکر از شرکت سنگ اهن مرکزی و باشگاه فرهنگی ورزشی آهن بخاطر پشتیبانی از این جشنواره تصریح کرد:  بعد از پیاده روی مسیر مشخص شده، ورزشکاران در غرفه های تنیس روی میز ،شطرنج فیریزبی ، وزنه برداری ، تیراندازی با کمان بوچیا و… زیر نظر مربی های استعدادیاب شهرستانی و استانی مورد ارزیابی ورزشی قرار می گیرند.

 

حیدری پور خارنشان کرد: بعد از این جشنواره ، با کمک دستگاه های مربوطه پیگیر امکانات و شرایط لازم برای حضور بیشتر عزیزان حانباز ومعلولین در سالن های ورزشی از جمله تخصیص سالن اختصاصی و مناسب سازی سالن های موجود خواهیم بود.

 

وی اختتامیه جشنواره را شرکت عزیزان ورزشکار در برنامه های فرهنگی شامل خوانندگی،نمایش طنز،عروسک های شادی ساز ، مسابقه و اعطای بسته ورزشی به ورزشکاران از سوی باشگاه ورزشی آهن بافق اعلام کرد.

 

حیدری پور از پیگیری های پرسنل و مددکاران جامعه معلولین بافق و حمایت های دستگاه های یاد شده و مشورت های فنی ورزشی هیات جانبازان و معلولین استان یزد هم تقدیر و تشکر کرد و با ابراز امیدواری کرد ، در آینده نزدیک شاهد به بارنشستن این زحمات و خدمات و فتح قله های ورزشی توسط عزیزان جانباز ومعلول بافقی باشیم.

کد خبر 1223890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha