دانش آموزان مناطق محروم مرزی از بسته هاي لوازم التحرير بهره مند شدند

بسته های همدلی لوازم التحریر به همت ستاد فهما خراسان شمالی و کانون های فرهنگی و هنری منطقه غلامان به دست دانش آموزان نیازمند این منطقه رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ 60 بسته تهیه شده از اقلام مورد نیاز دانش آموزان، در مناطق مرزی و روستاهای غلامان شهرستان راز و جرگلان به همت خیرین و مشارکت 6 کانون فرهنگی و هنری مسجد در این خطه به خانواده های نیازمند اهداء شد.



حجت الاسلام «حبیب الله پاکدامن» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی با حضور در این منطقه همراه این اقدام خیرخواهانه شد و بسته های تعیین شده را برای توزیع بین نیازمندان به دست مدیران کانون های منطقه مذکور رساند.



وی گفت: با همکاری کانون  های فرهنگی و هنری حضرت ابوالفضل، سید الشهدا، چشمه کوثر، شهدای تازه قلعه، مبارکه و نیز شهید پارسا تعداد 60 بسته لوازم التحریر برای دانش آموزان کم برخوردار تهیه و اهدا شد.



حجت الاسلام پاکدامن این بسته ها را شامل پک کامل لوازم التحریر اعلام کرد و اقلامی همچون کوله پشتی، جامدادی،  چهار دفتر، یک جعبه مداد رنگی 12 رنگ، مداد و مداد تراش و پاک  کن و نیز خط کش و شابلون نام برد.



وی همچنین خبر داد: به زودی نیز تعداد هزار و 200 بسته معیشتی حاوی گوشت قربانی نذری، با همکاری کانون های مساجد استان بین خانواده های نیازمند در مناطق مختلف شهری و روستایی استان توزیع می شود و در سبد این خانوادها قرار می گیرد.

کد خبر 1225753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha