محفل انس با قرآن کریم در سنندج برگزار شد

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: با حضور فعالان قرآنی و قاریان ممتاز استان کردستان مراسم محفل انس با قرآن کریم در مسجد پردیس بهاران سنندج برگزار شد.

بهرام مرادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان اظهار کرد: هرساله در کردستان و دیگر مناطق اهل سنت در ماه ربیع‌الاول، ماه تولد پیامبر اسلام(ص) مراسم‌ی تحت عنوان محفل انس با قرآن کریم و مولودی‌خوانی نه تنها در مساجد بلکه در منازل شخصی و تکایا هم با شور و شوق خاصی تا پایان ماه مبارک برگزار می‌شود.

 

 

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: قرائت قرآن، قصیده بردیه، شعر و مدیحه‌‌سرایی و مولودی‌خوانی و مواعظ دینی و سخنرانی توسط شخصیت‌های تأثیرگذار از جمله برنامه‌های این مراسم است.

 

 

وی گفت: محفل انس با قرآن کریم به همت اداره تبلیغات اسلامی سنندج و با همکاری هیئت امنای مسجد جامع پردیس سنندج و به مناسبت هفته وحدت، با حضور قاریان ممتاز و برجسته قرآن کریم و با حضور اصحاب قرآنی، مردم و مسئولان برگزار شد.

 

 

مرادی یادآور شد: قرائت مقاله با موضوع محمد(ص) پیامبر مهربانی توسط قرآن‌آموز خانه قرآن انوار الرحمه، مولودی‌خوانی، برگزاری مسابقه ویژه رده‌های سنی مختلف و اهدای جوایز از دیگر برنامه‌های این مراسم معنوی بود.

 

 

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان اضافه کرد: موسسات و خانه‌های قرآنی استان کردستان در طول سال و در مناسبت‌های مختلف اقدام به برگزاری محافل و مجالس قرآنی در سطح استان بویژه در مساجد می‌کنند.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1225787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha