آموزش نماز در مدارس مورد توجه قرار گیرد

حجت الاسلام حسین زاده، با اشاره به نقش مدارس در نهادینه شدن فرهنگ دینی ، افزود: برنامه ریزی جدی جهت آموزش نماز به دانش آموزان ضروری است.

حجت الاسلام« علی حسین زاده»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، گفت: مدارس نقش مهمی در نهادینه شدن فرهنگ دینی در بین دانش آموزان دارد.

 

کارشناس دینی و فرهنگی لرستان با تاکید بر ضرورت اقامه نماز جماعت در مدارس، افزود: مدیران و مربیان نماز در مدارس باید با برنامه ریزی مناسب جهت آموزش نماز و نهادینه شدن فرهنگ دینی در بین دانش آموزان تلاش کنند.

 

حجت الاسلام حسین زاده، اظهار داشت: برگزاری مسابقه نماز، برپایی کارگاه آموزشی نماز و بهره گیری از ظرفیت اساتید حوزه در مدارس، برگزاری کلاس های مشاوره خانواده  در مساجد نیزمی تواند دراین زمینه ضروری است.

 

وی ادامه داد: استفاده از کارشناسان توانمند در شبکه های تلویزیونی محلی نیز می تواند در نهادینه شدن فرهنگ اقامه نماز در بین جوانان و نوجوانان موثر باشد.

 

حجت الاسلام حسین زاده با تاکید بر ضرورت تقویت همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش، بیان کرد: حضور روحانی در بین دانش آموزان می تواند در تحقق اهداف تربیتی و فرهنگی نقش بسزایی داشته باشد.

 

حجت الاسلام حسین زاده با اشاره به نقش تربیتی آموزش و پرورش در جامعه و خانواده ها، افزود: بار سنگین تعلیم و تربیت بر عهده معلمان است که باید با همدلی و همکاری آحاد مردم جامعه و روحانیون به نحو شایسته انجام شود.

کد خبر 1225804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha