شهادت فرزندان ایران اتحاد ملت را افزایش می دهد

زیویار در پیامی به مناسبت تسلیت شهادت پاسدار « رضا خانی چگنی»، شهید مدافع امنیت، گفت: شهادت فرزندان ایران افتخار است و اتحاد ملت را افزایش می دهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « فرهاد زیویار» امروز در پیامی به مناسبت شهادت پاسدار « رضا خانی چگنی»، شهید مدافع امنیت،  پیام آمده است: شهادت رسم و مرام مردان خدا است و فردی که جان خود را در راه مراقبت از وطن، جان، مال و ناموس مردم نثار می کند جایگاه بی بدیلی را نزد پروردگارش خواهد داشت،  شهادت یکی دیگر از جوانان برومند خطه لرستان در راه تحصیل امنیت ملت، افتخاری دیگر برای مردم شهید پرور این دیار است.

 

در ادامه افزوده شده است: امثال پاسدار شهید "رضا خانی چگنی" جان خود را در راه وطن اهدا کردند تا درخت تناور جمهوری اسلامی ایران هر روز مستحکم تر و مقاوم تر شود.

 

همچنین آمده است:  این شهادت و ایثارگری ها علاوه بر این که وحدت بین آحاد ملت را مستحکم تر می کند، خود گویای این است که معاندین، بدخواهان و تجزیه طلبان مزدور بیگانگان شده اند تا به زعم خود امنیت و آرامش مردم را به یغما ببرند و ایران اسلامی را درگیر حواشی نمایند، تا روند خدمت به مردم مخدوش شود اما هرگز این نیت پلیدشان محقق نخواهد شد.

 

در ادامه این پیام استاندار لرستان افزوده شده است: فرزندان لرستان اعم از انتظامی یا پاسدار جان بر کف متضمن امنیت ملت بوده و در این راه همانگونه که ثابت کرده اند از بذل جان خود دریغ ندارند.

 

استاندار لرستان افزوده است: اینجانب شهادت پاسدار رشید اسلام، رضا خانی چگنی را به محضر ملت ایران، مردم شهیدپرور لرستان و همرزمان و خانواده این بزرگوار تبریک و تسلیت عرض می نمایم و امیدوارم خداوند منان توفیقی عنایت فرمایند حاصل خون این شهیدان و زحمات خدمتگزاران به نظام اسلامی هر چه زودتر به حکومت مطلق ولی عصر (عج) پیوند یابد.

 

پاسدار "رضا خانی‌چگنی" از تیپ ۵۷ سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان عصر روز گذشته در شمال غرب کشور حین انجام ماموریت به درجه رفیع شهادت نائل آمد، پیکر پاک این شهید سه شنبه سوم آبان از محل پادگان امام حسین (ع) در خرم آباد تشییع و در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده می شود.

 

همچنین مراسم آیین شبی با شهدا ساعت ۲۰ روز دوشنبه دوم آبان ماه در حسینیه عاشقان ثارالله خرم آباد برگزار می شود.

کد خبر 1225815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha