نمایشگاه ویژه سومین جشنواره ملی«فردخت» در کاشان گشایش یافت

آیین افتتاحیه نمایشگاه ویژه سومین جشنواره ملی فرهنگی هنری «فردخت» در فرهنگسرای مهر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، آیین افتتاحیه نمایشگاه ویژه سومین جشنواره ملی فرهنگی هنری"فردخت" صبح امروز یکشنبه (۱ آبان) در فرهنگسرای مهر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان برگزار شد.

 

این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان، اعضای شورای اسلامی شهر، جمعی از مدیران و مسئولین شهری با رویکرد پوشاک ایرانی اسلامی در تالار شهر کاشان برگزار شد.

 

این نمایشگاه همراه با برگزاری کارگاه‌های آموزشی مرتبط با این رویداد تا پنج شنبه ۵ آبان ماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر و ۴ عصر تا ۸ شب میزبان بازدیدکنندگان و علاقمندان به حوزه مد و لباس است.



سومین جشنواره ملی فرهنگی هنری"فردخت"در قالب مانتو اجتماع و در بخش طراحی کالکشن خانواده و فرم مدارس دخترانه و پسرانه و همچنین بخش پژوهش و دانش بنیان با مشارکت ۱۶ نهاد رسمی کاشان و با محوریت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، بسیج جامعه زنان، مرکز فنی حرفه‌ای شهید موسویان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان در حال برگزاری است.

 

 

 

کد خبر 1225817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha