برگزاری دوره توسعه و پیشرفت معلمان و مدرسان تربیت اسلامی

مجمع علمی قرآن کریم وابسته به آستان قدس عباسی، از افتتاح دومین دوره‌ی توسعه و پیشرفت ویژه معلمان و مدرسان تربیت اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، مجمع علمی قرآن کریم وابسته به آستان قدس عباسی، از افتتاح دومین دوره‌ی توسعه و پیشرفت ویژه معلمان و مدرسان تربیت اسلامی خبر داد. این دوره زیر نظر مرکز قرآن الکریم در نجف اشرف برگزار می‌شود.

این مرکز شرایط شرکت در این دوره را به شرح زیر اعلام کرده است: فراگیر باید معلم یا مدرس تربیت اسلامی و قرآن کریم بوده و نیز دارای مدرک لیسانس و یا فوق دیپلم در یکی از رشته‌های علوم قرآن کریم، تربیت اسلامی، زبان و ادبیات عرب باشد.

همچین این مرکز عنوان نموده است که: "اولویت ثبت نام با معلمان و مدرسانی است که در مدارس دولتی و خصوصی تدریس می‌کنند و در صورت عدم تکمیل ظرفیت، فارغ التحصیلان دو رشته‌ی علوم قرآن و تربیت اسلامی از دانشکده تربیت اسلامی و علوم قرآن از دانشکده فقه در این دوره پذیرفته خواهند شد."

این مرکز تاکید کرد: "حضور و غیاب در ارزشیابی این دوره بسیار مهم است و شرکت کنندگان باید در طول هفت روز برگزاری دوره حضور یافته و تنها دو روز مجاز به غیبت می‌باشند. در غیر این صورت حذف خواهند شد. همچنین سه نفر برتر این دوره، برای تدریس جذب کادر آموزشی این مرکز خواهند شد."

این مؤسسه خاطرنشان کرد: "از میان متقاضیان، ۴۰ شرکت کننده پذیرفته خواهند شد و این دوره شامل برگزاری امتحان نهایی نظری و علمی و نیز برنامه‌های تفریحی در پایان دوره می‌باشد."

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 009647848278013 تماس حاصل نمایید.

کد خبر 1225821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha