هدف از نمایشگاه فردخت، اثرگذاری فرهنگ ایرانی اسلامی در پوشش اجتماع محور است

دبیر سومین جشنواره ملی فرهنگی هنری فردخت کاشان گفت: هدف از برپایی نمایشگاه فردخت، اثرگذاری فرهنگ ایرانی اسلامی در پوشش اجتماع محور است.

محمدرضا نجفی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال اصفهان گفت: نمایشگاه سومین جشنواره ملی فرهنگی هنری "فردخت" با محوریت تولید پوشاک ایرانی اسلامی از امروز طی آیینی با حضور مسئولان محلی گشایش یافت.

 

دبیر سومین جشنواره ملی فرهنگی هنری فردخت کاشان افزود: محصولات ارائه شده در این نمایشگاه حاصل آثار منتخب طراحان و خیاطانی است که در قالب ۲۰۰ اثر در بخش مانتو اجتماع، ۱۰۰ طرح در بخش طراحی کالکشن خانواده و فرم مدارس دخترانه و پسرانه و همچنین ۳۲ مورد در بخش پژوهش و دانش بنیان به دبیرخانه جشنواره رسیده است.

 

نجفی ادامه داد: در نمایشگاه فردخت که تا پنج شنبه ۵ آبان ماه در تالار شهر دائر است، انواع پوشش‌های بانوان با هدف اثرگذاری فرهنگ و هنر غنی ایرانی اسلامی در ارتقای پوشش اجتماع محور ارائه شده است.

 

دبیر سومین جشنواره ملی فرهنگی هنری فردخت کاشان افزود: علاقه‌مندان جهت بازدید از این نمایشگاه و شرکت در کارگاه‌های آموزشی رایگان مرتبط با این رویداد می‌توانند از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر و ۴ عصر تا ۸ شب به تالار شهر؛ واقع در بلوار شهیدان خاندایی کاشان مراجعه کنند.

 

نجفی خاطر نشان کرد: سومین جشنواره ملی فرهنگی هنری "فردخت" با مشارکت ۱۶ نهاد رسمی کاشان و با محوریت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، بسیج جامعه زنان، مرکز فنی حرفه‌ای شهید موسویان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان در حال برگزاری است.

کد خبر 1225850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha