رشد ۳۵ درصدی شرکت‌های دانش بنیان در خوزستان

خلیلیان با بیان اینکه اقدامات خوبی در زمینه توسعه شرکت‌های دانش بنیان و فناور در سطح استان صورت گرفته است گفت: ظرف ۶ ماه گذشته شرکت‌های دانش بنیان در استان ۳۵ درصد افزایش پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، صادق خلیلیان امروز یکشنبه (۲۸ آبان) در جلسه ستاد اقتصاد دانش بنیان، با اشاره به اهمیت این ستاد در سطح کشور اظهار کرد: خوشبختانه استان خوزستان در تشکیل این ستاد در کشور پیشتاز بوده است.

 

استاندار خوزستان به اقدامات در حال انجام در زمینه توسعه دیپلماسی اقتصادی از طریق شرکت‌های دانش بنیان اشاره کرد و افزود: نمایشگاه دستاوردهای دانش بنیان و محصولات دانش بنیان قرار است از طریق استان خوزستان در کشور عراق برگزار شود که نقش مهمی در معرفی توانمندی‌ها و توسعه بازارهای این شرکت‌ها در کشورهای مختلف دارد.

 

وی اضافه کرد: در حال حاضر همکاری خوبی مابین شرکت‌های بزرگ، صنعتی و دستگاه‌های اجرایی با شرکت‌های دانش بنیان برقرار است و تاکید شده قراردادهای مابین این دو بخش گسترش بیشتری داشته باشد.

 

خلیلیان با اشاره به توانمندی‌های شرکت‌های دانش بنیان تصریح کرد: صنایع باید از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان استان نسبت به گذشته استفاده بیشتری داشته باشند.

 

خلیلیان در پایان بر توسعه اقتصاد دانش بنیان از طریق شرکت‌های دانش بنیان تاکید کرد.

 

کد خبر 1225869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha