افتتاح اداره کمیته امداد در شهر پلان

اداره کمیته امداد شهر پلان با حمایت از قریب به ۳۹۰۰ خانوار مددجو، در این شهر افتتاح شد.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، نورالله مدبری، معاون اداری و مالی کمیته امداد امام خمینی(ره) در مراسم افتتاح اداره کمیته امداد در شهر پلان بیان کرد: فرصت خدمت بسیار کوتاه است؛ تمام تلاش ما باید این باشد که خدمتگزار خوبی برای این نظام، کشور و مردم خوبمان باشیم.

 

وی اظهار کرد: این را با اعتقاد قلبی عرض می‌کنم که واقعا هیچ عبادتی، بالاتر از خدمت به نیازمندان نیست؛ خدمت به نیازمندان، افتخار بزرگی است که نصیب ما شده و باید قدر آن را دانست.

 

معاون اداری و مالی کمیته امداد افزود: رویکرد کمیته امداد حضرت امام(ره) از بدو تأسیس، کمک به معیشت مردم نیازمند و همچنین توانمندسازی آنان بوده و در تمام این سال‌ها، همه تلاش خود را کرده است تا این امر تحقق پیدا کند.

 

وی گفت: علی‌رغم همه مشکلات، کمیته امداد سعی کرده در حد منابع و امکاناتی که در اختیار دارد، بهترین خدمات را ارائه دهد، به گونه‌ای که در خورِ شأن مردم عزیز کشورمان باشد.

 

مدبری بیان کرد: در سال 1401، از بین یک میلیون و 200 هزار شغلی که باید در سطح کشور ایجاد شود، ایجاد 500 هزار شغل به کمیته امداد سپرده شده و این به واسطه عملکرد درخشان این نهاد بوده است.

 

وی افزود: یکی از رویکردهای اصلی کمیته امداد در ایجاد ادارات جدید، مسأله سهولت دسترسی مددجویان و نیازمندان به خدمات است، اما واقعا به لحاظ منابع در این بخش، بشدت دچار مشکل هستیم. با این حال، خیلی خوشحالیم که امروز، این اداره در این منطقه ایجاد شده و امیدواریم که اداره کمیته امداد شهر پلان، بتواند خدماتی در شأن مردم این منطقه ارائه دهد.

 

گفتنی است، مددجویان شهر پلان و روستاهای تابعه، پیش از این تحت پوشش اداره کمیته امداد شهرستان چابهار قرار داشته‌اند.

کد خبر 1225880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha