سیاست حوزه صمت، حمایت از صنعتگران و راه‌اندازی واحدهای راکد استان است

فلاح سیاست حوزه صمت را حمایت از صنعتگران و راه‌اندازی واحدهای راکد استان خوزستان دانست و گفت: پروژه‌های صنعتی که بیش از ۳۰ درصد پیشرفت داشته‌اند، تحول بزرگی در حوزه اشتغالزایی ایجاد خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، حمیدرضا فلاح در نشست پیگیری پروژه‌های صنعتی اندیمشک اظهار کرد: حوزه صنعت، معدن و تجارت بسیار گسترده است و سیاست حوزه صمت، حمایت از صنعتگران و راه‌اندازی واحدهای راکد استان خوزستان است.

 

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خوزستان افزود: در اندیمشک پروژه‌های صنعتی بزرگی در دست احداث است که این مسئله نشان از ظرفیت مهم این شهرستان و پتانسیل ارزنده آن دارد و پروژه‌های صنعتی که بیش از ۳۰ درصد پیشرفت داشته‌اند، تحول بزرگی در حوزه اشتغالزایی ایجاد خواهند کرد.

 

پیمان جهانگیری نیز با بیان اینکه دغدغه ما اشتغالزایی در این شهرستان است عنوان کرد: اندیمشک که در گذشته قطب کشاورزی بوده، طی چند سال اخیر در حال تبدیل شدن به یک شهر  صنعتی است.

 

فرماندار اندیمشک اضافه کرد: در سطح شهرستان اندیمشک همه مدیران دستگاه‌های اجرایی در خدمت سرمایه‌گذاران و کارآفرینان هستند و تمام تلاش خود را برای اشتغالزایی انجام می‌دهند.

 

وی اذعان کرد: توسعه و پیشرفت شهرک‌های صنعتی اندیمشک نسبت به سال‌های گذشته قابل قیاس نیست و زیرساخت‌های شهرک صنعتی که نسبت به واگذاری به سرمایه‌گذاران در برخی از حوزه‌های عمرانی عقب افتاده باید توسط صنعت، معدن و تجارت و شهرک‌های صنعتی خوزستان برطرف شوند.

 

جهانگیری تصریح کرد: با توجه به‌ پروژه‌های مهم صنعتی که در شهرک‌های صنعتی اندیمشک در دست احداث است، چشم‌اندازی روشن و پویا برای شهرک‌های صنعتی و اشتغالزایی پیش‌بینی می‌شود.

 

همچنین حجت‌الاسلام سید کمال موسوی امام جمعه اندیمشک خاطر نشان کرد: پیگیری‌های مستمر نماینده و فرماندار اندیمشک در جهت اشتغالزایی و حمایت از سرمایه‌گذاران ستودنی است و ما در کمتر شهری شاهد همچین تعامل و حمایت از سرمایه‌گذاران توسط مسئولان ارشد هستیم.

 

کد خبر 1225903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha