میزان دریافت حقوق و فعالیت ها باید در یک راستا باشد

رضایی کوچی با اشاره به اینکه میزان دریافت حقوق با فعالیت ها در یک راستا باشد، گفت: نیروی انسانی باید انگیزه کار داشته باشد و دریافت مستمری باید متناسب با وظایفی باشد که برای نیروی انسانی تعریف می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، محمدرضا رضایی کوچی امروز دوشنبه (۲ آبان) در مراسم تجلیل از بهورزان نمونه و برتر دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: بهورزی حرفه ای همراه با عشق و ایثار است.

 

نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینک اغلب بهورزان در مناطق دور دست و صعب العبور در حال خدمت هستند، افزود: ایجاد زیرساخت های مناسب بهداشتی و درمانی که ابزار مهم کار بهورز است از اولویت های مهمی است که دولت باید به آن توجه کند.

 

وی با اشاره به کار بهورزان و فعالیت سخت آنها، خاطرنشان کرد: فعالیت و حجم کار بهورزان زیاد است؛ گاها یک بهورز موظف به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به چندین روستا با جمعیت نسبتا بالا است.

 

رضایی کوچی با اشاره به اینکه به سبب سختی کار بهورزان می طلبد که میزان دریافت حقوق با فعالیت شان در یک راستا باشد، عنوان کرد: نیروی انسانی باید انگیزه کار داشته باشد و دریافت مستمری باید متناسب با وظایفی باشد که برای نیروی انسانی تعریف می شود.

 

نماینده مردم شهرستان های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ایجاد تناقض در این زمینه بهره وری کار را پایین می آورد، تصریح کرد: حقوق کارمندان و معلمان با توجه به تورم موجود در کشور سازگاری ندارد و دولت درصدد افزایش آن است.

 

کد خبر 1225912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha