تقویت زیرساخت های آی تی خانه های بهداشت روستایی در جهرم

محبی گفت: در بخش زیرساخت های آی تی و به خصوص سخت افزاری برای ثبت اطلاعات درمانی روستاییان تا حدودی با مشکل روبه رو بودیم که با بررسی مسائل و چالش ها زیرساخت های آی تی در خانه های بهداشت روستایی جهرم در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، محمد جعفر محبی، امروز دوشنبه (۲ آبان) در مراسم تجلیل از بهورزان نمونه و برتر دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: ۱۱۵ بهورز در روستاهای جهرم در حال خدمت به روستاییان هستند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه فعالیت شبانه روزی بهورزان و تلاشی که این عزیزان در عرصه بهداشت و سلامت در روستاها انجام می دهند بر کسی پوشیده نیست، افزود: این عزیزان تمام هدفشان ارائه خدمات مطلوب درمانی در راستای ارتقاء سلامت جامعه روستایی است از زحمات و تلاش همه این عزیزان سپاسگزاریم.

 

وی با اشاره به رفع مسائل و چالش های موجود در خانه بهداشت های روستاهای شهرستان جهرم گفت: در بخش زیرساخت های آی تی و به خصوص سخت افزاری برای ثبت اطلاعات درمانی روستاییان تا حدودی با مشکل روبرو بودیم که با بررسی مسائل و چالش ها توسط مهندسین آی تی دانشگاه، زیرساخت های آی تی در خانه های بهداشت روستاهای جهرم در حال انجام است.

 

محبی خاطرنشان کرد: از دیگر مسائل موجود گاز کشی ۵۰ خانه بهداشت و پانسیون در روستاهای جهرم بوده که گاز کشی ۲۵ خانه بهداشت به اتمام رسیده و مابقی در حال انجام است.

 

وی ادامه داد: تمام تلاشمان برطرف نمودن مشکلات بهورزان در جهت ارائه خدمات مطلوب به مردم عزیز در روستاها است.

 

در پایان مراسم از بهورزان نمونه و برتر دانشگاه علوم پزشکی جهرم تقدیر به عمل آمد. 

 

کد خبر 1225915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha