برگزاری دوره تخصصی آموزش روایتگری دفاع مقدس و جبهه مقاومت در جهرم

جهانگیری از برگزاری دوره تخصصی آموزش روایتگری دفاع مقدس و جبهه مقاومت ویژه دانشجویان دانشگاه های جهرم خبر داد.

محسن جهانگیر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، با اشاره به برگزاری دوره تخصصی آموزش روایتگری دفاع مقدس و جبهه مقاومت در جهرم گفت: این دوره ویژه دانشجویان دانشگاه های جهرم برگزار می شود.

 

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جهرم با اشاره به اینکه این دوره در 2 مرحله مقدماتی و تخصصی برگزار می شود، افزود: آشنایی با تاریخ و آموزه های دفاع مقدس، بررسی آیات جهاد و شهادت، شیوه ها و قالب های روایتگری، آموزش مهندسی، تولید محتوای روایتگری، منبع شناسی و آشنایی با شهدای شاخص از سرفصل های مرحله مقدماتی این دوره آموزشی است.

 

وی با اشاره امتیازات شرکت در این دوره نیز گفت: استفاده از منتخبین دوره در کاروان های راهیان نور، تشکیل پرونده روایتگری در موسسه تخصصی جهاد وشهادت، حضور در دوره عملی مناطق جنوب ویژه منتخبین دوره و صدور گواهی معتبر پایان دوره از جمله امتیازات شرکت کنندگان در این دوره است.

 

جهانگیر عنوان کرد: حجت الاسلام «آبیار» نویسنده، راوی و عضو کمیته مرکزی راویان ستاد مرکزی راهیان نور کشور و حجت الاسلام «گودرزی»، استاد حوزه و دانشگاه در موضوع تخصصی روایتگری و راوی یادمان های شلمچه و طلاییه نیز تدریس این دوره آموزشی در مرحله مقدماتی را بر عهده دارند.

 

وی عنوان کرد: همچنین مرحله تکمیلی نیز با تدریس «جوشقانیان»، راوی برتر کشور، عضو شورای مرکزی راهیان نور و مدیر موسسه روایت سیره شهدا، چهارم تا ششم دی ماه ویژه پذیرفته شدگان مرحله مقدماتی برگزار می شود.

 

مسئول بسیج دانشجویی جهرم در پایان اظهار کرد: علاقمندان جهت شرکت در این برنامه می توانند تا هشتم آبان ماه با مراجعه به دفتر بسیج دانشجویی و  پایگاه های مقاومت بسیج دانشجویی دانشگاه ها نام نویسی کنند.

 

وی به زمان برگزاری این دوره نیز اشاره کرد که روز پنجشنبه و جمعه ۱۲و ۱۳آبان ماه در مجتمع علامه امینی جهرم برگزار می شود.

 

کد خبر 1225929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha