پرتودهی فعالیت‌ های اقتصادی و صادرات مواد غذایی فارس را توسعه می دهد

ایمانیه گفت: همکاری خوب سازمان انرژی اتمی و اوقاف اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس در زمینه پرتودهی برای توسعه استان در زمینه فعالیت‌ های اقتصادی و صادرات مواد غذایی مسیر مناسبی فراهم خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، محمدهادی ایمانیه، امروز دوشنبه (2 آبان) در آئین کلنگ زنی شهرک پرتودهی «کوثر» در شهرک صنعتی شیراز گفت: یکی از اقدامات در حوزه اقدامات صلح آمیز انرژی هسته ای، پرتو دهی است و فارس برای پیشرفت در این عرصه دارای ظرفیت های مطلوبی است.

استاندار فارس افزود: لازم است تا با انجام هم افزایی های لازم زمینه توسعه فعالیت های آموزشی و صنعتی مرتبط با پرتودهی در استان فارس را فراهم کنیم.

وی اضافه کرد: در حوزه‌ های بهداشت و سلامت همواره شاهد ابتکارات مطلوبی توسط سازمان اوقاف و امور خیریه بوده ایم و فعالیت های خوب اوقاف و امور خیریه فارس در این زمینه می تواند به رفع مشکلات موجود در حوزه بهداشت و درمان منهی شود.

ایمانیه با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت های فارس در زمینه توسعه فعالیت ‌های انرژی اتمی عنوان کرد: توسعه فعالیت ‌های انرژی اتمی در فارس برای پاسخ دهی به تقاضای کشورهای دیگر برای برخورداری از محصولات تولیدی در استان فارس نتایج مطلوبی در پی خواهد داشت.

وی ضمن ابراز رضایت از همکاری خوب سازمان انرژی اتمی و اوقاف اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس اظهار کرد: این تعامل مطلوب برای توسعه فارس مسیر مناسبی فراهم خواهد کرد و پرتودهی از عرصه‌ های جدی و استفاده صلح آمیز هسته ‌ای است که برای توسعه فعالیت‌ های اقتصادی و صادرات مواد غذایی می تواند مورد استفاده مطلوب قرار بگیرد.

کد خبر 1225995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha