مردم از بازی های سياسی خسته شده اند/ همه مسئولان باید تلاششان را برای خدمت رسانی به مردم بیشتر کنند

مهاجر گفت: تقاضای مردم از مسئولان، کار و تلاش برای رفع مشکلات است و آنها از بازی های سياسی خسته شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، «سیدعلی مهاجر» امروز (دوشنبه 2 آبان) در نشست با نخبگان و فعالان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کلاله گفت: تقاضای مردم از مسئولان، کار و تلاش برای رفع مشکلات است و آنها از بازی های سياسی خسته شده اند.

 

معاون سياسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان افزود: همه مسئولان نظام باید به حرمت خون شهیدان و تکلیف قانونی و شرعی خود تمام تلاششان را برای خدمت رسانی بیشتر به مردم به کار گیرند.

 

مهاجر با اشاره به جهاد تبيين، ادامه داد: باید موفقیت ها و دستاوردهای نظام در 43 سال گذشته، به درستی برای مردم و به‌خصوص نسل جوان تبيين شود.

 

وی با بیان اینکه جهاد تبيين فقط وظیفه مدیران نیست، گفت: همه افراد دلسوز و آگاه به مسائل از جمله نخبگان و فعالان سیاسی، اجتماعی و اقتصادی و معتمدان و رسانه ها باید به صحنه جهاد تبيين وارد شوند.

 

معاون سياسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به حوادث و اغتشاشات اخیر، افزود: هدف دشمنان در این حوادث آسیب به اصل انقلاب است.

 

وی تاکید کرد: همه گروه‌های سیاسی و اجتماعی در پیشبرد اهداف انقلاب و رفع مسائل و مشکلات مردم با دولت سیزدهم همراهی کنند تا از انقلاب دفاع شده و به مردم خدمات بیشتری ارائه شود.

 

مهاجر با اشاره به طراحی نرم‌افزار انتخاب مدیران در گلستان، گفت: با این نرم افزار در مناصب اداری و مدیریتی از ظرفیت نخبگان و شایستگان همه اقوام و مذاهب ساکن در استان استفاده می شود.

 

فرماندار کلاله نیز در این نشست گفت: شهرستان کلاله دارای ۱۳۰ هزار نفر جمعیت متشکل از اقوام و مذاهب اسلامی است که در کمال وحدت و صمیمیت با یکدیگر مسالمت آمیز زندگی می کنند.

 

فرهاد شیبک افزود: توجه بیشتر به ظرفیت‌های کلاله در بخش های مختلف بویژه کشاورزی و استقرار صنایع تبدیلی این بخش کاهش نرخ ۱۳ درصد بیکاری این شهرستان را در پی خواهد داشت.

 

 

کد خبر 1225996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha