بدهی و درآمد شهرداری شیراز به ‌صورت ماهانه در اختیار شورای اسلامی شهر قرار می گیرد

اسدی گفت: بدهی شهرداری شیراز در حال حاضر هشت هزار و یک‌ میلیارد و ۱۸۳ میلیون تومان است و بدهی و درآمد شهرداری شیراز را به ‌صورت ماهانه در اختیار شورای اسلامی شهر قرار خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، محمدحسن اسدی، در هشتاد و ششمین صحن علنی شورای شهر شیراز گفت: بدهی شهرداری شیراز در حال حاضر هشت هزار و یک‌ میلیارد و ۱۸۳ میلیون تومان است که شامل  ۴۹۰ میلیارد تومان خالص بدهی شهرداری به پیمانکاران، چهار هزار و ۱۰ میلیارد تومان بدهی شهرداری در بخش تسهیلات و ۴۳ میلیارد و ۵۰میلیون تومان بابت ارزش افزوده است.

شهردار شیراز افزود: ۵۰۰ میلیارد تومان هم بدهی شهرداری بابت کسورات پیمانکاران و  یک ‌هزار و یکصد میلیارد تومان هم بدهی شهرداری بابت اوراق مشارکت معوق است.

وی با اعلام اینکه بدهی شهرداری شیراز بابت اوراق سررسید شده یک‌هزار و ۸۴۰ میلیارد تومان است هم بیان کرد: بدهی و درآمد شهرداری شیراز را به ‌صورت ماهانه در اختیار شورای اسلامی شهر قرار خواهیم داد.

شهردار شیراز تصریح کرد: لازم است تا مدیران معاونان و روسای شهرداری شیراز شخصا در جلسلت کمیسیون‌ های شورای اسلامی شهر شیراز شرکت کرده و یا در شرایط خاص که امکان حضور ندارند، فردی خبره به‌ عنوان نماینده خود به جلسات کمیسیون بفرستند.

کد خبر 1226000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha