حضور ۱۰ سفیر در همایش ملی فرصت های سرمایه گذاری اراک

کریمی با اشاره به برگزاری همایش ملی فرصت های سرمایه گذاری گفت: حضور ۱۰ سفیر در همایش ملی فرصت های سرمایه گذاری اراک قطعی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، «علیرضا کریمی» در جمع خبرنگاران، با اشاره به برگزاری نخستین همایش ملی فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهر اراک، گفت: حضور ۱۰ سفیر به همراه رایزنان فرهنگی آنها و ۲ شهردار خارجی در همایش ملی فرصت های سرمایه گذاری این شهر قطعی شده است.

 

شهردار اراک با بیان اینکه نخستین همایش ملی فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهر اراک، چهارم و پنجم آبان ماه جاری در فرهنگسرای این شهر برگزار می‌شود، افزود: تدابیر لازم برای برگزاری هرچه با کیفیت تر این همایش اندیشیده شده است.

 

وی معرفی فرصت‌ها و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری شهر اراک است از از جمله اهداف برگزاری این همایش دانست و بیان کرد: برقراری ارتباط با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، تبادل تجارب، ارتباط با رایزنان اقتصادی کشورهای دیگر و عقد تفاهم‌نامه با سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی، از دیگر اهداف این همایش است.

 

این مقام مسئولبا اشاره به اینکه اطلس سرمایه‌گذاری شهر اراک نیز در حال تدوین است و به زودی ارایه می‌شود، گفت: در حال حاضر ۱۵ فرصت سرمایه‌گذاری قابل ارائه به سرمایه گذاران در این شهر وجود دارد.

 

شهردار اراک در ادامه با بیان اینکه 30 مقاله تخصصی به دبیرخانه این همایش ملی  رسیده است، گفت: در کنار این همایش، بررسی مقالات نیز انجام می‌شود که به دبیرخانه این همایش ۳۰ مقاله تخصصی ارسال شده که ۲۱ مقاله پذیرش شده و از این تعداد پنج مقاله در مدت برگزاری همایش ارایه می‌شود.

 

گفتنی است، این همایش با مشارکت استانداری مرکزی، فرمانداری اراک، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، دانشگاه‌های آزاد اسلامی و علم و صنعت استان، دانشگاه اراک، ادارات کل صنعت، معدن و تجارت و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی، نیروی انتظامی و بخش خصوصی به مدت دو روز برگزار می‌شود.

کد خبر 1226007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha