اعضای کانون فرهنگی هنری بعثت به دیدار خانواده شهید «حسین نیا» رفتند

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری بعثت گفت: اعضای خواهر کانون فرهنگی هنری بعثت به همراه جمعی از اهالی شهر کلور به دیدار خانواده شهید والامقام «حسن حسین نیا» رفتند و از مادر شهید دلجویی کردند.

«سیده مرضیه قریشی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل، گفت: اعضای خواهر کانون فرهنگی هنری بعثت به همراه جمعی از اهالی شهر کلور به دیدار خانواده شهید والامقام «حسن حسین نیا» رفتند و از مادر شهید دلجویی کردند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری بعثت تصریح کرد: این دیدار با هدف ادای دین نوجوانان و جوانان این مرز و بوم به شهدا بود و با زندگی و مرام شهدا بیش از پیش آشناتر می شوند.

 

وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرمونده اند که امروز فضیلت زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست اعضای کانون های مساجد نیز در این راستا سعی و تلاش می کنند که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه جاری و ساری باشد.

 

قریشی افزود: دشمنان اسلام و انقلاب از فرهنگ ایثار و شهادت هراس دارند و همین فرهنگ غنی اسلامی در دوران دفاع مقدس موجب سربلندی و سرافرازی رزمندگان شد و توانستیم دشمنان را از خاک میهن اسلامی دور نگه داریم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری بعثت بیان کرد: همه ما ادامه دهنده راه شهدا هستیم اجازه نخواهیم داد که دشمنان به نیت شوم و پلید خود برسند.

 

کد خبر 1226011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha