جهاد تبیین راه مقابله با جنگ شناختی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه نسل جوان، نوجوانان و دانش آموزی بیشترین اهداف تبلیغاتی دشمنان هستند، گفت: جهاد تبیین راه مقابله با جنگ شناختی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، ظهر امروز( ۲ آبان) در قرارگاه جهاد تبیین استان ایلام، اظهار کرد: مردم استان ایلام در انتخابات همواره مشارکت گسترده ای داشته اند ثابت کرده اند که پای نظام و انقلاب اسلامی ایستاده اند و این استان دارای ویژگی های خاصی است که در عرصه های مختلفی که در راستای دفاع نظام و انقلاب اسلامی لازم بوده است، پیشگام بوده اند.

 

حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار» با بیان اینکه استان ایلام در انتخابات، کمک های مومنانه ایام، کنگره شهدا، اربعین در کشور پیشگام بوده است، افزود: مردم استان ایلام همواره پایبند به انقلاب و ولایت فقیه هستند و خواهند بود.

 

امام جمعه ایلام بیان کرد: اغتشاشات در حد بسیار ناچیزی در کشور رخ داد، بخشی از این افرادی که در اغتشاشات حضور داشتند، توسط دشمن آموزش دیدند، بعضی از افراد برای اغتشاش پول گرفتند.

 

وی با بیان اینکه عمده مردم با ناهنجاری ها همراهی نکردند، اما دشمن در حال شبیخون فرهنگی است که باید روی این مسئله توجه شود، ابراز کرد: دشمن با تبلیغات منفی از طریق خانواده ها ورود کرده است.

 

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه با بیان اینکه نسل جوان، نوجوانان و دانش آموزی بیشترین اهداف تبلیغاتی دشمنان هستند، افزود: در جنگ شناختی، دشمن به خانه های مردم ورود کرده است، در مقابل این قضیه باید کار کنیم.

 

امام جمعه ایلام با بیان اینکه دشمن به دنبال سیاه نمایی است، با وجود سرمایه‌گذاری دشمن از طریق رسانه و فرهنگ ولی راه به جایی نبرده است، ابراز کرد: انقلاب اسلامی با سرعت در حال حرکت است، دشمن تلاش می کند جلوی حرکت انقلاب را بگیرد.

 

وی  با بیان اینکه باید در زمینه دشمن شناسی ‌ و دشمن ستیزی کار کنیم و در جهاد تبیین باید ارتباط مسئولان با مردم بیشتر شود، خاطرنشان کرد: نتوانستیم هنوز دستاوردها و خدمات نظام را به خوبی در کشور تبیین کنیم.

 

 حجت الاسلام کریمی تبار خاطرنشان کرد: بسیاری از کشورها، در صف خرید پهباد از کشور ما هستند، این قدرت جمهوری اسلامی ایران است که دشمن از آن هراس دارد، جمهوری اسلامی و نقش آن در دنیا انکارناپذیر است و باید کار فرهنگی کنیم.

 

کد خبر 1226030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha