جشن قرآن در آستارا برگزار شد

جشن قرآن دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی در مدرسه فارابی بندر آستارا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، جشن قرآن دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی مدرسه فارابی دوشنبه( ۲ آبان) با حضور مدیر، معلمان و اولیای دانش‌آموزان در نمازخانه این مدرسه برگزار شد.

 

«حجت‌الاسلام سیدعلی سید رضایی» در این مراسم، اظهار کرد: قرآن کتاب حقیقت، راستی و هدایت است.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه آستارا با بیان‌اینکه انبیاء و اولیای الهی بر انس و هم‌نشینی با قرآن تاکید کرده‌اند، افزود: قرآن کتاب سعادت و خوشبختی است.

 

حجت‌الاسلام سیدرضایی گفت: کودکان ما باید تربیت قرآنی یافته و با استفاده از کلام وحی راه زندگی خود را بیابند چرا که سعادت دنیا و آخرت بشریت در قرآن است.

 

*قرآن کتاب سعادت انسان است

«زهرا صابر» نیز در این جشن، گفت: قرآن کتاب سعادت انسان است.

 

مدیر مدرسه فارابی بندر آستارا با بیان‌اینکه توجه جدی به تربیت قرآنی و نیز آموزش قرآن کریم در آموزش و پرورش همواره مورد توجه بوده است، افزود: رویکرد آموزش و پرورش گسترش فعالیت‌های قرآنی و آشنایی هرچه بیشتر دانش‌آموزان با این کتاب الهی است.

 

صابر خاطرنشان‌کرد: راه سعادت دانش‌آموزان تنها کسب علم و دانش است و معلمان باید علم و دانش را با محوریت قرآن و اسلام به دانش‌آموزان ارائه دهند.

 

در این جشن قرآنی که همراه با قرائت قرآن، اجرای مسابقات فرهنگی، دکلمه‌خوانی و شعرخوانی همراه بود سفره حضرت رقیه(س) به مناسبت میلاد پیامبر گرامی اسلام و هفته وحدت برپا و آیه وحدت نیز قرائت شد.

 

گفتنی است، برنامه جشن قرآن بیش از یک دهه است که در مدرسه فارابی بندر آستارا برگزار می‌شود.

 

کد خبر 1226070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha