پروژه اصلی دشمن سوریه سازی ایران با تمرکز بر قوم گرایی و تفرقه است

جان نثاری با بیان اینکه قدرت کشور ما در مولفه های اعتقادات، حضور مردم و رهبری است، گفت: پروژه اصلی دشمن سوریه سازی ایران با تمرکز بر قوم گرایی و تفرقه است که با عنایت به درایت و اقتدار نیروهای نظامی و امنیتی کشور هیچ نگرانی از این بابت وجود ندارد.

«محمدرضا جان‌نثاری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان اظهار داشت: قدرت نظام به پشتوانه مردم فهیم آن بسیار مستحکم است و گسل‌های متعددی در جامعه فعال شده است که باید نسبت به آن‌ها هوشیار باشیم، نباید دشمن را دست کم بگیریم زیرا در فضای مجازی و سایبری و با وارد کردن سلاح سناریوی تجزیه کشور را مطرح کردند اما با قدرت جمهوری اسلامی نقشه‌هایشان نقش برآب شد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در ادامه با اشاره به اقدامات و وقایع اخیر توسط برخی اغتشاشگران، به تبیین حوادث مذکور پرداخت و ضمن تسلیت به خانواده دختر جوان از دست رفته گفت: جامعه باید با هوشیاری مانع از دست یابی دشمن به اهداف شوم خود شود.


این مسئول، اطلاع رسانی نامناسب را از علل حوادث اخیر دانست و بیان کرد: هر زمانی که خلاء اطلاع رسانی در موضوعات مختلف در کشور وجود داشت دشمن ورود کرد و به نفع خود بهره برد.


جان‌نثاری عنوان کرد: اغتشاشات اخیر قطعا توسط دشمنان هدایت و برنامه ریزی شد که هدف آنان نابودی اعتقادات مردم و جامعه است.


وی گفت: حجاب در کشور ما علاوه بر اینکه توصیه شرع است، یک قانون و موضع ملی ماست و استفاده دشمن از شعار حجاب اجباری، تلاشی برنامه ریزی شده برای ایجاد تفرقه و ازبین بردن اعتقادات مردم است.


جان‌نثاری بیان کرد: قدرت کشور ما در مولفه های اعتقادات، حضور مردم و رهبری است و این مولفه ها عامل قدرت و تداوم انقلاب اسلامی بوده و خواهند بود، پروژه اصلی دشمن سوریه سازی ایران با تمرکز بر قوم گرایی و تفرقه است که خوشبختانه با عنایت به درایت و اقتدار نیروهای نظامی و امنیتی کشور هیچ نگرانی از این بابت وجود ندارد.


وی بر تربیت فرزندان و نظارت بر نحوه ورود آنان به اجتماع را بسیار مهم و از وظایف اصلی خانواده ها دانست و گفت: باید با یک تلاش ویژه و موثر در برنامه های تربیتی آموزش و پرورش نیز تغییراتی در راستای تحقق اهداف تربیتی نوجوانان و جوانان اندیشیده شود.

کد خبر 1226099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha