سلسله نشست‌های توجیهی جهاد تبیین ویژه مدیران مدارس کردستان برگزار می‌شود

ناظمی‌جلال گفت: سلسله نشست‌های توجیهی در راستای جهاد تبیین با حضور مدیران آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق، معاونین و کارشناسان حوزه‌های مختلف و مدیران مدارس ظرف هفته جاری و آینده برگزار می‌شود.

«هاشم ناظمی جلال» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان با گرامیداشت فرارسیدن هفته بسیج دانش‌آموزی و یوم‌الله سیزده آبان، بر برگزاری کیفی برنامه‌ها تاکید و اظهار کرد: محتوای برنامه‌های پیش بینی شده ویژه هفته بسیج دانش‌آموزی باید به گونه‌ای باشد که باعث تاثیرگذاری در دانش‌آموزان شود.

 

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان یکی از اقدامات اولویت‌دار آموزش و پرورش را جهاد تبیین برای جامعه هدف به ویژه دانش‌آموزان عنوان کرد و افزود: در این راستا حضور پر رنگ تشکل‌های دانش‌آموزی یک ضرورت است.

 

وی از پیش بینی سلسله نشست‌های توجیهی در راستای جهاد تبیین خبر داد و اعلام کرد: این نشست با حضور مدیران آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق، معاونین و کارشناسان حوزه‌های مختلف و مدیران مدارس ظرف هفته جاری و آینده برگزار می‌شود.

 

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان اضافه کرد: این نشست‌ها با حضور اساتید و صاحب نظران امر به منظور تبیین مسائل و ایجاد گفتمان مشترک برگزار می‌شود.

کد خبر 1226104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha