پویش دانشجویی «من و رفیق شهیدم» در جهرم اجرا می شود

زارعی از اجرای پویش دانشجویی «من و رفیق شهیدم» به همت بسیج دانشجویی دانشگاه «پیام نور» جهرم خبر داد.

مهدی زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: پویش دانشجویی «من و رفیق شهیدم» ویژه دانشجویان دانشگاه های شهرستان جهرم به همت بسیج دانشجویی شهرستان به اجرا در آمده است.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم افزود: در راستای اجرای این طرح، از شهدای گران قدر نظام جمهوری اسلامی ایران تجلیل می شود.

 

وی بیان کرد: این برنامه با حضور خانواده شهدا در جمع و محفل دانشجویان همراه است تا با یادآوری و بیان سیره و منش اخلاقی و رفتاری شهدا در ترویج آن قدمی برداشته شود.

 

زارعی عنوان کرد: به همت بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شهرستان جهرم، برنامه «من و رفیق شهیدم» با هدف گرامی داشت یاد و خاطره شهید مدافع حرم «محمد استحکامی» برگزار می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: در این برنامه که روز سه شنبه سوم آبان ماه با حضور خانواده این شهید مدافع حرم برگزار می شود، از مقام شهدا تجلیل و پیرامون سیره و منش شهید استحکامی خاطراتی از سوی پدر ایشان نقل می شود تا بهره گیری از آن به عنوان الگو و سرمشق برای زندگی جوانان بهره گرفته شود.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم اظهار کرد: همچنین شرکت کنندگان در این برنامه سپس از نوای مداحی، «رضا نیکجو» مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» بهره مند می شوند.

 

وی گفت: پویش «من و رفیق شهیدم» از ساعت 18 و 30 دقیقه در حسینیه دانشگاه پیام نور شهرستان جهرم برگزار می شود که از عموم دانشجویان برای شرکت در این مراسم دعوت می شود.

 

کد خبر 1226143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha