دختران انقلابی پایبندی به حجاب را به نمایش گذاشتند

اجتماع دختران انقلاب با حضور پرشور و گسترده نوجوانان دختر عصر روز سه شنبه سوم آبان ماه، در محل میدان انقلاب شیروان برگزار شد که دختران انقلابی پایبندی حجاب خود را به نمایش گذاشتند.

خبرگزاری شبستان-خراسان شمالی-شیروان؛ امروز بار دیگر دختران انقلاب گرد هم آمدند و با چادر مشکلی بر سر کرده و پوشش اسلامی خواهان رعایت حجاب و پایبندی به اعتقادات اسلام شدند و با حضور پرشکوه خود اعلام دفاع از آرمان های اسلامی، خنثی کردن توطئه دشمنان و بر ملا کردن فریب و نیرنگ نقشه های شوم چندین ساله آنان شدند.  

 

 

در این اجتماع که با هدف نمایش دادن عفاف و حجاب بانوان و نقش این قشر در جامعه و محکوم کردن نقشه های دشمنان، برنامه های فریبنده و اغتشاشات اخیر و هتک حرمت به اسلام و اهل بیت(ع) برگزار شد دختران و بانوان در هوای بارانی و سرد پاییزی با بستن پیشانی بند«من ایرانی ام» و در دست داشتن پلاکاردهای«دختران انقلاب» در گوشه و کنار و وسط میدان با مشتانی گره کرده ثابت کردند الگوی آنان حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت زینب است و پای آرمان های نظام اسلامی ایستاده اند.

 

 

در این اجتماع عظیم که با عنوان «دختران انقلاب» اطلاع رسانی شده بود تعدادی دختران همراه با خواهر و مادرهایشان آمده بودند تا به نظام استکباری بفهمانند زنان شیر زن ایرانی پرشورتر از همیشه پای اعتقادات خود ایستاده و از آغاز انقلاب تاکنون هیچ چیز مانع گمراه شدن و خدشه به عقاید و تفکرات اسلامی میهمن اسلامی نشده و نخواهد شد، بلکه این الگوگیری حجاب از زمان اسلام همیشه پررنگ تر از نسلی به نسل دیگر ادامه خواهد شد.

 

 

در این جمع شیرزنانی مشاهده می شوند که با بغل کردن فرزندان کوچک خود می خواهند ثابت کنند زنان علاوه بر خانه داری و تربیت صحیح و الگو گیری از فاطمه زهرا(ع) در سایر جایگاه هایی همچون فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، بهداشت و درمان و غیره و از همه مهم تر هشت سال دفاع مقدس دوشادوش و پا به پای مردان برای کیان نظام اسلامی جنگیده و قدم های محکم و استواری برداشته اند که هیچ چیز قدم های پابرجاه مانده44  ساله آنان را سست و از پا در نخواهد کرد.

 

 

دانش آموزی که پایه دوم مقطع متوسطه است کف دستش شعار و رنگ های مختلفی دیده می شود، جلوتر که رفتم در گوشه ای عکس پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی و در گوشه دیگر شعائری همچون «ما طرفداران مکتب حاج قاسم هستیم» دیده می شود، خستگی چشمانش که صبح تا ظهر پای کلاس درس و عصر هم در این اجتماع حضور یافته به وضوح دیده می شود ولی با تمام شجاعت در میان جمع حضور یافته تا جایگاه خودش را به کل دنیا بفهماند.

 

معصومه سلاجقه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان می گوید: در واکنش به اقدامات دشمنان علیه حجاب و عفاف زن ایرانی و برای دفاع از حجاب و عفاف دختران ایرانی در این اجتماع شرکت کرده، به عنوان بانویی که قرار است مادر فرزند آینده باشد فرزندانی از جنس اسلام، انقلاب، پیرو مکتب حضرت زهرا(س) با پوشش اسلامی با حیاء و عفت، اعتقادات دین و نظام اسلامی که دشمنان سال هاست در پی خدشه وراد کردن به این موضوع هستند.

 

 وی با اشاره به نقش و جایگاه زنان و بانوان ایرانی عنوان کرد: زنان این مملکت طی 44 سال از انقلاب اسلامی تاکنون در تمام عرصه ها خوش درخشیدند و نه تنها به عنوان مادری نمونه بلکه به عنوان شیرمردانی که همیشه پای سنگرهای نظام ایستادگی کرده و در تمام راهپیمایی و نمازجمعه ها در صف اول مقدم ایستاده و کوتاه نخواهند آمد.

 

یکی دیگر از زنان که سن بالایی دارد و از درد پاهایش بر روی تکه سنگی نشسته و گوش به سخنرانی فرا داده خاطرنشان کرد: زن ایرانی غیرت خود را حجاب می داند و اگر هم چادر به سر نداشته باشد قطعا دین و اعتقاد و ایمانش به او اجازه نمی دهد با پوششی نامناسب در برابر نامحرمان ظاهر شود و حجاب از جامعه اسلامی زدوده نمی شود و این این افتخار بزرگی است.

 

زهرا بیگم سعادت پور اضافه کرد: حجاب جزیی از نماد و فرهنگ بزرگ این مملکت است، هستند کسانی که چادر به سر نمی کنند ولی با روسری، مقنعه و پوشش مناسب عفاف و حجاب را رعایت کرده و همچنان به آن اعتقاد راسخ دارند و این خود بزرگترین پیام زنان و دختران ایرانی است که فرهنگ غربی به آنان رسوخ نکرده و هیچ گاه نخواهند توانست نسل جوان که به عنوان مادارن آینده هستند را از مسیر اعتقادات و خصوصا حجاب منحرف کنند.

 

 

وی با بیان اینکه زن ایرانی مادری نمونه، معلمی فداکار، پرستاری زحمتکش و در بسیاری از موارد سرپرست خانوار و همپای تامین معیشت و اقتصاد خانواده است، تصریح کرد: مردم ایران همیشه بصیرت و آگاهی داشته و اگر چنانچه دشمنان در نقشه های فریبنده خود موفق بودند اکنون چیزی به عنوان چادر، عفت، حیاء، عفاف و حجاب در بین بانوان و دختران مشاهده نمی شد و چیزی به نام دین گریزی معنا و مفهومی ندارد.

 

مراسم دختران انقلابی همراه با سخنرانی، اجرای سرود و برپایی ایستگاه صلواتی بود.

 

تجلیل از دختران ممتاز و نمونه در حوزه های مختلف علمی، ورزشی، کنکور، المپیاد و غیره در حین اینکه حجاب را رعایت کرده و حائز مقام  و رتبه های برتر شده اند از جمله برنامه های مراسم مزبور بود.

 

 

کد خبر 1226178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha