کمیته امداد استان سمنان رتبه اول اشتغال کشور را کسب کرد

بحیرایی از کسب رتبه اول کمیته امداد استان سمنان در بین ادارات کمیته امداد سراسر کشوردربخش اشتغال خبرداد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛«علی بحیرایی» درجمع خبرنگاران گفت:  معاونت اشتغال کمیته امداد استان سمنان با ارائه طرح های متعدد توانست در جایگاه نخست کشور در بین ادارات کمیته امداد سراسر کشور قرار گیرد.

 

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به آموزش مهارتی یک هزارو۱۱ نفر و ایجاد دو هزارو۵۰۸ فرصت شغلی برای مددجویان استان سمنان، نسبت به برنامه ابلاغی استان سمنان، اظهارکرد: کمیته امداد استان سمنان با کسب بیشترین درصد جذب اعتبارات اشتغال، ایجاد فرصت های شغلی و آموزش های مهارتی برای مددجویان دربرنامه‌های ابلاغی اشتغال درنیمه نخست سال جاری، توانست جایگاه نخست در بین ادارات کمیته امداد سراسر کشور را به خود اختصاص دهد.

 

وی یکی از راه های موثردر توانمندی مددجویان را ایجاد فرصت شغلی برشمرد و گفت: سه هزار و ۸۴۹ فرصت شغلی در هفت ماهه سال جاری با  پرداخت تسهیلات اشتغال زایی برای مددجویان ایجاد شده است.

 

بحیرایی عمده مشاغل ایجادشده برای مددجویان این نهاد را در قالب طرح‌های خدماتی، دام‌پروری، کشاورزی، صنایع‌دستی، صنعتی و معدنی و شیلات و مشاغل نوین اعلام کردوافزود: ۲۷۰ نفر از مددجویان و افراد نیازمند جویای کار از طریق معرفی به کاریابی ها مشغول به کار شدند.

 

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون 9هزارو601 درخواست برای اشتغال به دفاتر سراسر کمیته امداد استان سمنان ارائه شده است، اضافه کرد: هفت هزارو۳۲ مشاوره شغلی و یک هزارو522 آموزش مهارتی به این افراد ارائه شده و پس از احصا و استعداد سنجی، این افراد با راهنمای راهبران شغلی و مراکز تخصصی اشتغال با دریافت تسهیلات اشتغال زایی طرح اشتغال خود را اجرایی خواهند کرد.

 

وی تصریح کرد: ایجاد پنج هزارو۷۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان و کارجویان استان سمنان در سال جاری پیش بینی شده است.

 

 

 

کد خبر 1226185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha