اجرای برنامه کوهنوردی نوجوانان مسجدی در کانون «دوستان آسمانی»

گواهیان گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» در یک برنامه کوهنوردی ارتقاعات «ورا» را پیمایش کردند.

مسعود گواهیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: برگزاری اردوی کوهنوردی به عنوان یکی از برنامه های متداول کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» همواره مورد استقبال بچه های مسجد قرار می گیرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» افزود: از جمله سرگرمی های مسجدی ها در این کانون فرهنگی هنری، برنامه کوهنوردی است که بخشی از اوقات فراغت آنها را به ویژه در روزهای جمعه به خود اختصاص می دهد.

 

وی خاطرنشان کرد: بچه های مسجد در گروه های سنی مختلف و به اقتضای سن شان، مسیری را برای صعود انتخاب کرده و آن را پیمایش می کنند.

 

گواهیان عنوان کرد: در برنامه ای که جمعه این هفته برگزار شد، نوجوانان مسجدی عضو کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» به ارتفاعات «ورا» صعود کرده و جمعه باطراواتی را برای خود رقم زدند.

 

وی بیان کرد: این برنامه کوهنوردی با حضور بیش از 20 نفری نوجوانان مسجدی عضو گروه «حضرت رسول (ص)» برگزار شد که با استقبال آنان نیز رو به رو شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» در پایان اظهار کرد: برنامه کوهنوردی در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» همچنان در این کانون ادامه دارد و در هفته آینده نیز اردوی گروهی کوهنوردی تدارک دیده شده است.

کد خبر 1226192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha