مردم استان اردبیل شیوع آنفلوانزا را جدی بگیرند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از مردم استان اردبیل خواست تا شیوع آنفلوانزا را جدی بگیرند زیرا مراجعات به مراکز درمانی در حال افزایش است.

«علی محمدیان اردی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: مردم استان اردبیل شیوع آنفلوانزا را جدی بگیرند زیرا مراجعات به مراکز درمانی در حال افزایش است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با اشاره به اینکه مبتلایان استفاده از ماسک را فراموش نکنند، تصریح کرد: طی سه روز گذشته 30 درصد آزمایشات بیماران آنفلوانزا مثبت بوده و این نگران کننده است.

 

این مقام مسئول ادامه داد: متاسفانه درگیری بیشتر کودکان به آنفلوانزا نیز افزایش دارد و مراجعه کودکان به بیش از 700 بیمار در روز رسیده است.

 

محمدیان اردی خاطر نشان کرد: عدم حضور در مراکز پرتجمع، شستن دست ها و استفاده مداوم از ماسک از راهکارهای مهم برای جلوگیری از شیوع این بیماری است.

 

وی اعلام داشت: متاسفانه ساده انگاری بیماری آنفلوانزا موجب افزایش شیوع آن خواهد شد و از همه شهروندان درخواست داریم که دستور العمل های بهداشتی را رعایت کنند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان افزود: مراکز درمانی استان آمادگی کامل برای پذیرش بیماران مبتلا به این بیماری را دارند و تمامی تمهیدات مورد نیاز نیز پیش بینی شده است.

کد خبر 1226199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha