یک میلیارد ریال در تالار بورس خراسان جنوبی داد و ستد شد

مدیر بورس منطقه ای خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال تا پایان مهر ماه به عدد یک میلیارد و ۷۱۸ میلیون ریال در تالار بورس استان داد و ستد شده و از مجموع معاملات ۳۷درصد آن مربوط به خرید سهام و ۶۳درصد آن مربوط به فروش سهام بوده است.

سعید هریوندی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: طی مهر ماه سال جاری ۹ میلیون و ۷۷۴ هزار و ۱۴ سهم به ارزش 420 میلیارد ریال در تالار بورس استان مورد داد و ستد قرار گرفت.

 

مدیر بورس منطقه ای خراسان جنوبی ادامه داد: مجموع معاملات تالار بورس استان از ابتدای سال تا پایان مهر ماه به عدد یک میلیارد و ۷۱۸ میلیون ریال رسیده و از مجموع معاملات 37درصد آن مربوط به خرید سهام و 63درصد آن مربوط به فروش سهام بوده است.

 

وی در خصوص آموزش بیان کرد: همچنین طی هفت ماه نخست امسال ۲هزار و ۱۰ نفر ساعت کلاس آموزشی بصورت مجازی و رایگان در تالار بورس استان برگزار شده است. 

 

هریوندی با اشاره به اینکه طی مهرماه شاخص کل ۴۶ هزار و ۲۸۱ واحد کاهش داشته است، گفت: آمارها نشان می‌دهند که تاپایان شهریور ماه ۱۴ هزار و ۷۴۳ نفر در سامانه سجام ثبت نام کرده اند.

 

وی ادامه داد: توصیه می شود سرمایه گذارن قبل از ورود به بازار سرمایه شناخت کافی نسبت به بورس، قوانین و مقررات آن و ابزارهای متنوع قابل معامله در آن (با سطوح متفاوت ریسک) کسب کنند. 

 

وی در پایان عنوان داشت: یادآور می شوم در بازار سرمایه ابزارهای متنوعی با سطوح متفاوت ریسک (ریسک بالا تا بدون ریسک) وجود دارد و افراد با توجه به میزان آشنایی با بازارو سطح ریسک مورد قبولشان می توانند از این ابزارها خریداری نمایند.

 

 

 

کد خبر 1226203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha