یادبود کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان برگزار می شود

به گفته سردار کرمی، همزمان با سالروز برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان، مراسم یادبودی روز پنج شنبه ۵ آبان ماه در سالن نور زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، سردار جهانبخش کرمی در جمع خبرنگاران با تاکید بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا به برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان در سال گذشته اشاره کرد و افزود: در همین راستا مراسم یادبود ۳۵۳۵ شهید استان به مناسبت سالروز برگزاری کنگره ملی شهدای این استان برگزار می شود.

 

فرمانده سپاه استان زنجان تصریح کرد: این مراسم روز پنجشنبه ۵ آبان ماه سال جاری از ساعت ۹ صبح در محل سالن نور استان زنجان برگزار می شود.

 

وی با یادآوری اینکه سخنران مراسم یکی از یادگاران دوران دفاع مقدس کشور است، خاطرنشان کرد: با انتقال پیام شهدا به نسل جوان می توان تضمین کننده انقلاب اسلامی و تداوم راه شهدا شد.

 

این مسئول با بیان اینکه دشمنان اسلام از حفظ روحیه عاشورایی ملت ایران واهمه دارند و به حتم تضعیف فرهنگ ایثار و شهادت سبب نفوذ و افزایش توطئه دشمنان اسلام می شود، اظهار داشت: در جنگ تحمیلی دشمنان درصدد از بین بردن انقلاب اسلامی وتضعیف روحیه رزمندگان بودند اما وجود فرهنگ عاشورایی و از خودگذشتگی ملت ایران سبب شکست دشمن شد.

 

سردار کرمی با تاکید براینکه جنگ پایان راه نیست بلکه به فرموده مقام معظم رهبری خرمشهرها در پیش است، تصریح کرد: وجود جوانان انقلابی موجب خنثی شدن توطئه ها و فتنه های دشمنان می‌شود.

کد خبر 1226245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha