نشست بصیرتی و روشنگری در امامزاده سید ابراهیم (ع) لاهرود برگزار شد

نشست روشنگری و بصیرتی با محوریت جهاد تبیین در جوار بارگاه ملکوتی امامزاده سید ابراهیم خراسانی (ع) شهر لاهرود برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، نشست روشنگری و بصیرتی با محوریت جهاد تبیین در جوار بارگاه ملکوتی امامزاده حضرت سید ابراهیم خراسانی (ع) شهر لاهرود برگزار شد.

 

این نشست بصیرتی به همت حوزه مقاومت بسیج شهدای لاهرود و پایگاه مقاومت بسیج آستان مقدس امامزاده سید ابراهیم (ع) انجام پذیرفت.

 

این نشست بصیرتی با حضور پرشور نوجوانان و جوانان عضو کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) برگزار شد و تحلیل مسائل روز کشور، آگاهی بخشی و بصیرت افزایی در زمره اهداف برگزاری این نشست روشنگری و بصیرتی بود. 

 

امروزه که دشمن جنگ رسانه ای و فرهنگی بر علیه کشور ما به راه انداخته و ذهن جوانان ما را به وسیله فضای مجازی اشغال کرده است و افکار غلط خود را ترویج می دهد ، افزایش سواد رسانه ای بعنوان تنها راه رهایی از این تبلیغات پوچ دشمن در بستر فضای مجازی مطرح گردید و در این نشست بصیرتی مورد تاکید قرار گرفت.

 

طبق فرموده رهبر معظم انقلاب، امروزه مهمترین وظیفه علما، روشنفکران و نخبگان، روشنگری و جهاد تبیینی در قبال فریب کاری های طواغیت است و براین اساس، آگاهی، بصیرت، علم لازم و تحلیل درست از هر خبر و جریان سازی در جنگ فرهنگی، به عنوان امر ضروری در این نشست بصیرتی عنوان گردید و مورد تاکید قرار گرفت.

 

در خاتمه این نشست بصیرتی، ندای «لبیک یا خامنه ای» طنین انداز شد و حاضرین با شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر ضد ولایت فقیه» با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی تجدید پیمان بستند و اغتشاشات اخیر را محکوم کردند.

کد خبر 1226261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha