بهره برداری از پنج طرح ورزشی و تفریحی در نقاط مختلف شهر

همزمان با هفته فرهنگی اراک، پنج طرح ورزشی و تفریحی در نقاط مختلف شهر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، «علیرضا کریمی» در آیین بهره برداری از طرح های ورزشی اراک، که امروز سه شنبه(3 آبان ماه) با حضور جمعی از مسئولان انجام شد، گفت: برای بهره‌برداری این طرح‌ها اعتباری بالغ بر ۱۰۴میلیارد ریال هزینه شده است.

 

شهردار کلانشهر اراک با بیان اینکه ششمین روز از هفته فرهنگی اراک با نام قهرمانان و پهلوانان نامگذاری شده است، افزود: بهره برداری از ۲ زمین چمن مصنوعی در پارک آزادی و شهرک ولیعصر (ع)، پارک شطرنج در کوی صنعتی، پیست تخصصی و موضوعی دوچرخه سواری تریال در بلوار دولت و زورخانه شهرداری در خیابان دانشگاه مقابل مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد این شهر از برنامه های این روز بود.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه زمین چمن مصنوعی پارک آزادی در مساحتی به وسعت ۸۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید، گفت: زمین چمن مصنوعی کوی ولیعصر (عج) نیز در فضایی به وسعت یک هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۲ و نیم میلیارد ریال آماده سازی شده است.

 

این مقام مسئول همچنین به آماده سازی پارک تخصصی شطرنج نیز اشاره کرد و ادامه داد: این پارک نیز در فضایی به وسعت یک هزار و ۵۷۰ متر مربع در کوی صنعتی اراک با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد و ۵۱۰ میلیون ریال در اراک افتتاح شد.

 

شهردار اراک همچنین با اشاره به اینکه پارک تریال به عنوان نخستین پیست تخصصی و موضوعی رشته دوچرخه شواری اراک در فضایی به وسعت ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع در بوستان فاطمیه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال در مدت ۱۱ ماه ایجاد شده است، گفت: زورخانه مرکزی شهرداری اراک نیز در فضایی به وسعت ۷۰۰ متر مربع در خیابان دانشگاه در مدت ۱۴ ماه و با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال ساخته شده است.

کد خبر 1226333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha