ضرورت بازنگری ساختاری در برخی از دستگاههای فرهنگی

حسین زاده گفت: برخی از دستگاه های فرهنگی با ساختار قدیمی، سنتی و دیوان سالاری دولتی نیازمند بازنگری ساختاری و همچنین دمیدن روح مدیریتی تازه و جوان و هوای تازه هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان رضوی، «محمد حسین زاده» امروز سه شنبه (۳ آبان) در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی در دانشکده ادبیات دانشگاه فردوسی مشهد با عنوان " به وقت پاسخ" با اشاره به نیاز به بازنگری در ساختار و ماموریت های دستگاه های فرهنگی تصریح کرد: گاهی موازی کاری دستگاه در انجام ماموریت ها علاوه بر این که حیف و میل بیت المال را در پی دارد در برخی موارد موجب تضاد ماموریت ها می شود که این تضادها به بحران و مساله تبدیل می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی تصریح کرد: نیازهای نسل امروزی را مدیران دهه های ۷۰، ۸۰ و ۹۰ می توانند پاسخ دهند و باید به این سمت حرکت کنیم.

 

وی یکی از اولویت های کاری خود را در یک سال گذشته واگذاری، برون سپاری و بسترسازی حضور مردم و تشکل های فرهنگی در انجام تولیدات و فعالیت های فرهنگی اعلام کرد و گفت: یکی از اشتباه دولت های گذشته این بوده است که همه فعالیت ها را خودشان انجام می داده اند و امور را به مردم نسپرده بودند.

 

حسین زاده افزود:یکی از ضروری ترین نیازهای جامعه امروز ما فضای گفت و شنود است و ضروری است که از بروز انسداد در گفت وگو جلوگیری شود.

کد خبر 1226340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha