ناشران شیروانی ۱۳۲ جلد کتاب چاپ کردند

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان گفت: از ابتدای امسال ۱۳۲ جلد کتاب توسط دو انتشاراتی شیلان و محمدزاده چاپ و روانه بازار شده است.

«ابراهیم عباسپور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: امسال نویسندگان این شهرستان 132 جلد کتاب در عناوین مختلف سیاسی، اجتماعی، ادبی، فرهنگی، شعر، مذهبی، رمان، داستان کوتاه، هنری، دفاع مقدس، کودک و نوجوان نوشتند که توسط دو انتشاراتی شیلان و محمدزاده چاپ و روانه بازار شد.

 

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان عنوان کرد: هم اکنون در زمینه چاپ و نشر کتاب 104 نویسنده خانم و آقا به صورت حرفه‌ ای در این شهرستان فعالیت می‌کنند که با برپایی نمایشگاه های کتاب در شهرستان، استان و تهران کتاب های آنان در عناوین و موضوعات مختلف در غرفه ای به نام این شهرستان با تخفیف اعمال شده از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی عرضه شده و به فروش می رسد.

 

عباسپور خاطرنشان کرد: پنج انتشارات شیلان، گنج سخن، آوای شرق، محمدزاده و جوانه های خیال در شیروان فعالیت دارند که این اداره به منظور حمایت از ناشران، علاوه بر پرداخت تسهیلات، سالانه بخشی از کتب منتشره آنان را با توجه به ارزش موضوعات خریداری می کند.

 

وی با اشاره به اقدامات فرهنگی و هنری امسال این اداره تصریح کرد: برگزاری بیش از 50 نشست ادبی و ادبیات داستانی، تجلیل از پیشکسوتان دارای درجه هنری استانی در شیروان، مشارکت در همکاری با ادارات و نهادها در برگزاری برنامه ها و مراسم ها، برگزاری کارگاه آموزشی در رشته هنرهای نمایشی، صدور مجوز آموزشگاه آزاد هنری، برگزاری کلاس آموزش قرآن، احکام و معارف اعم از روخوانی، حفظ، قرائت، تفسیر و غیره از جمله برنامه های امسال بوده است.

 

 

کد خبر 1226407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha