اجتماع بزرگ یزدی ها در روز سیزدهم آبان ماه در میدان امیرچقماق

عزیزی گفت: مراسم یوم الله ۱۳ آّبان در شهرستان یزد با اجتماع آحاد مردم در میدان امیرچقماق به صورت راهپیمایی به سمت مسجد ملااسماعیل میعادگاه نماز جمعه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، دومبن جلسه هماهنگی برگزاری مراسم یوم الله 13 آبان امشب به ریاست علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد برگزار شد.

 

عزیزی در این جلسه با اشاره به این موضوع که 13 آبان یک روز معمولی نیست بلکه از ایام الله به شمار می رود گفت: اهمیت این روز کمتر از یوم الله 22 بهمن نیست فلذا باید تمام همت و تلاشمان را برای گرامی داشت این روز بزرگ به کار ببندیم.

 

وی ادامه داد: مراسم یوم الله 13 آیان در شهرستان یزد صبح روز جمعه از ساعت 10 صبح با اجتماع آحاد مردم در میدان امیرچقماق آغاز شده و سپس به صورت راهپیمایی به سمت مسجد ملااسماعیل میعادگاه نماز جمعه برگزار می شود.

 

وی اضافه کرد: امروز تمام کفر نه تنها در برابر نظام مقدس اسلامی بلکه در برابر تمامیت اسلام قرار گرفته و مبانی اسلام و اعتقادات ما را مورد هجمه قرار داده است.

 

معاون استاندار یزد یوم الله 13 ابان را بهترین فرصت برای رهاکردن تیر خلاص به پیکره استکبار جهانی دانست و گفت: قطعا مردم متدین و ولایتمدار استان بار دیگر با حضور حماسی خود مشت محکمی به دهان مستکبران عالم به ویژه آمریکای جنایتکار و صهیونیست های آدمکش خواهند زد.

 

عزیزی در پایان ابراز داشت: مراسم یوم الله 13 آیان در شهرستان یزد صبح روز جمعه از ساعت 10 صبح با اجتماع آحاد مردم در میدان امیرچقماق آغاز شده و سپس به صورت راهپیمایی به سمت مسجد ملااسماعیل میعادگاه نماز جمعه برگزار خواهد شد.

کد خبر 1226409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha