ارائه ۵۸ طرح برای جذب سرمایه‌گذار در رویداد علمی « تا ثریا» در یزد

سپهر با اشاره به طرح های ارائه شده در جشنواره علمی « تا ثریا» گفت: ۵۸ طرح طرح برای جذب سرمایه‌گذار در رویداد علمی « تا ثریا» در یزد ارائه شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محمد سپهر در نشست خبری کمیته سرمایه‌گذاری و سرمایه‌پذیری رویداد ملی « تا ثریا» با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری در دو حوزه امکان‌پذیر است، اظهار داشت: نوع نخست این موضوع نیازهای فناورانه‌ای است که در صنعت وجود دارد و قسم دوم آن مربوط به افرادی است که قصد سرمایه‌گذاری برای رفع این نیاز را دارند.

 

وی تصریح کرد: این رویداد در هر دو این موارد برنامه‌ریزی انجام داده و تلاش شده که ضمن معرفی نیازهای فناورانه، اقدامات لازم در حمایت از سرمایه‌گذاران را انجام دهد.

 

رئیس صندوق پژوهش و فناوری استان یزد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه فعالان حوزه فناوری و دانش‌بنیان نیاز به بازاریابی و معرفی توانمندی‌های خود دارند، در صورتی که این مهم به خوبی انجام شود، حرکت بسیار خوبی در حوزه توسعه علوم دانش‌بنیان صورت می‌گیرد.

 

سپهر گفت: از این رو حضور سرمایه‌گذار صرفا به معنای آورده مادی نیست بلکه توانمندی‌ها و آورده‌های غیرمالی را به دنبال دارد که در صورت تحقق هرچه بهتر این موضوع، می‌تواند زمینه توسعه هرچه بیشتر استان و کشور در حوزه‌های علمی، فناوری و دانش‌بنیان را فراهم کند.

 

رئیس صندوق پژوهش و فناوری استان یزد در ارتباط با اینکه این رویداد موازی‌کاری با اقداماتی که برخی دیگر از نهادها از جمله پارک علم و فناوری انجام می‌دهند گفت: با توجه به گستردگی بسیار بالایی که در حوزه‌های فناورانه و دانش‌بنیان وجود دارد هرچقدر هم کار در حوزه‌های مختلف مرتبط با این موضوع انجام شود قطعا باز هم جای کار فراوانی وجود دارد.

 

رئیس کمیته سرمایه‌گذاری و سرمایه‌پذیری رویداد ملی تا ثریا خاطرنشان کرد: از طرف دیگر در این رویداد تاکنون 58 طرح برای جذب سرمایه‌گذار ارائه شده که شاید تنها تعدادی از آنها موفق به جذب سرمایه‌گذار شوند و مابقی طرح‌ها باقی بماند که با مراجعه به بخش‌های دیگر بتوانند نسبت به اجرای طرح خود اقدام کنند.

 

کد خبر 1226404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha