برگزاری محفل انس با قرآن در کانون فرهنگی هنری «مصباح» لردگان

بابامير گفت: محفل انس با قرآن با حضور نوجوانان و جوانان توسط کانون فرهنگی هنری «مصباح» در مسجد امام حسين (ع) شهرستان لردگان برگزار شد.

«فيروز بابامير» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: محفل انس با قرآن با حضور نوجوانان و جوانان توسط کانون فرهنگی هنری «مصباح» در مسجد امام حسين (ع) شهرستان لردگان برگزار شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «مصباح» مسجد امام حسين (ع) شهرستان لردگان ادامه داد: این آیین معنوی به منظور پیشگیری از شیوع کرونا با رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

 

وی ابراز کرد: بیشتر برنامه های فرهنگی این کانون به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی و از طریق شبکه های اجتماعی پیگیری می شود تا این فعالیت ها متوقف نشود.

 

بابامير اظهار داشت: انس و الفت نوجوانان و جوانان با قرآن کریم و تعالی و تاثیر آن در زندگی آنها از مهمترین اهداف در برگزاری این مراسم است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «مصباح» مسجد امام حسين (ع) شهرستان لردگان ادامه داد: محفل نورانی انس با قرآن فضای جامعه را نورانی و روحانی می‌کند.

 

وی اظهار داشت: برگزاری این محافل می‌تواند آثار معنوی کلام نور و ترویج فرهنگ قرآنی را بخصوص در بین نسل جوان به دنبال داشته باشد.

 

بابامير گفت: زیربنای هر حرکت اسلامی قرآن است و اگر در فعالیت‌های قرآنی به نوجوانان و جوانان توجه جدی شود به استحکام دینی جامعه منجر خواهد شد.

 

کد خبر 1226417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha