اولین جلسه هماهنگی عهدواره سراسری چله مهدویت با موضوع کتاب در اسلامشهر برگزار شد

اولین جلسه هماهنگی عهدواره سراسری چله مهدویت در«بخش کتاب» با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان تهران، در ابتدای جلسه حسین کشاورزیان ضمن خیر مقدم به حاضرین گفت: این رویداد فرهنگی و هنری برای دومین سال متوالی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری تهران با هدف جمع آوری و تجلیل از آثار فرهنگی هنری مرتبط با ظهور، امام زمان و مهدویت برگزار می شود. 

 

وی افزود: در این عهدواره 16 موضوع فرهنگی هنری و رسانه ای انتخاب شده و هر شهرستان در استان تهران میزبان و دبیرخانه یکی از موضوعات فرهنگی و هنری می باشد و شهرستان اسلامشهر نیز مانند سال گذشته میزبانی حوزه کتاب را برعهده دارد.

 

کشاورزیان با اشاره به اینکه در سال گذشته 99 اثر در حوزه کتاب به این دبیرخانه ارسال شد به ارائه گزارشی از روند برگزاری برنامه در سال گذشته پرداخت و خاطر نشان کرد: در هفته گذشته رونمایی از پوستر دومین عهدواره سراسری چله مهدویت را برگزار کردیم.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر در ادامه از حاضرین خواست؛ پیشنهادات و برنامه های خود را در جهت جمع آوری بیشتر آثار ارائه نمایند تا شاهد تحول خوبی در این زمینه در سطح شهرستان باشیم.

 

در پایان هریک از اعضا به بحث و تبادل نظر پیرامون موضوعات مختلف و ارائه راهکارهای مناسب در جهت کیفیت مطلوب برگزاری این برنامه پرداختند.

 

کد خبر 1226423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha