۲۰ میلیارد ریال اعتبار به منظور طرح های نیمه تمام اوقاف مصوب شد

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان گفت: امسال، ۲۰ میلیارد ریال اعتبار جهت اجرای طرح های نیمه تمام این اداره در شهرستان مصوب شد.

«سعید علیپور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: سال های گذشته پیگیری بسیاری جهت اخذ اعتبارات برای طرح های نیمه تمام صورت گرفت که امسال با موافقت های مسئولان مربوطه، ۲۰ میلیارد ریال جهت اجرای طرح های نیمه تمام این اداره در شهرستان مصوب شد.

 

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان عنوان کرد: با تخصیص اعتبارات مزبور نوسازی، توسعه و تجهیز مساجد، بقاع متبرکه و سایر اقدامات عمرانی در بحث موقوفات هزینه و انجام خواهد شد، علاوه بر این اعتبارات مصوب شده، چهار میلیارد و 100 میلیون ریال از محل کمک های موقوفات برای مساجد و بقاع متبرکه شهرستان جمع آوری شده است.

 

علیپور با اشاره به کمک های مردمی جمع آوری شده خاطرنشان کرد: امسال خیران و نیکوکاران شهرستان 10 میلیارد ریال کمک نقدی به این اداره کمک کردند و علاوه بر آن کمک های غیرنقدی شامل توزیع بسته معیشتی، بسته مهر تحصیلی، کمک درمانی و توزیع غذای گرم هم برای نیازمندان و محرومان شناسایی شده صورت گرفت.

 

وی ضمن تشکر از خیران و نیکوکاران که همیشه در مواقع ضروری به نیازمندان کمک می کنند، تصریح کرد: با توجه به افزایش قیمت لوازم التحریر، پوشاک، کفش و سایر نیازمندی های دانش آموزان محروم در سال تحصیلی که دغدغه ها و مشکلاتی را برای آنان و خانواده هایشان فراهم کرده بود، کمک های مردمی و خیران بخشی از این مشکلات را رفع کرد.

 

وی اضافه کرد: این اداره آمادگی دریافت هر نوع کمک مردمی و خیران را جهت رفع بخشی از دغدغه ها و نیازمندی های محرومان دارد و امیدواریم بتوانیم در این زمینه یاری گر خوبی باشیم و بخشی از مشکلات آنان برطرف شود.

 

 

 

کد خبر 1226425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha